چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024

غرفه مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان در بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، 40 نرم افزار جدید قرآنی را به علاقه مندان عرضه می کند.

آقای غلامحسین لاریان مسئول غرفه مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان در بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، در  تشریح خدمات ارائه شده از سوی این غرفه به بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن، اظهار داشت: مجموعه مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان در سال 1377 تأسیس گردیده که تا کنون بیش از 40عنوان نرم افزار تولید کرده و تا کنون در اکثر آن ها رتبه های اول و دوم کشوری را کسب نموده است.

وی افزود: این مرکز همچنین 20عنوان کتاب در موضوعات مختلف دینی چاپ و منتشر کرده که مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته است.

مسئول غرفه مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان گفت: تمامی محصولات اعم از  نرم افزاری و کتب، در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، با تخفیفی ویژه در اختیار مخاطبان قرارمی گیرد.

وی یادآور شد: مجموعه مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان علاوه بر تولید آثار مکتوب و نرم افزار، اولین ترجمه تصویری قرآن کریم را انجام داده است که این کار را در سال 1380 با موضوع مثال های قرآنی در 45تابلو نقاشی رنگ و روغن و همراه با توضیح، و در سال 1388 با موضوع قیامت قرآن که شامل 110 تابلو رنگ و روغن و به همراه توضیحات در کنار آن ها که با نام رستاخیز قرآنی بود انجام داد که این محصولات، در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن به علاقه مندان عرضه می شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت این مجموعه در سال 1387 توانست سایت راسخون را با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور راه اندازی کند که تا کنون رتبه خوبی را در سطح کشور در یافت نموده است.

29/313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha