پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نورالزهرا(س) تهران از برگزاری دوره آموزشی نماز با عنوان «طرح معراج» در این مدرسه خبر داد.

خانم طهرانی مقدم معاون فرهنگی مدرسه علمیه نورالزهرا(س) در گفتگو با خبرنگار حوزه در تهران ضمن اعلام این خبر افزود: این طرح فرهنگی با هدف تربیت طلاب جوان جهت اقامه صحیح نماز، ارتقای توان تبلیغی مبلغین خواهر، ارائه گفتمان دینی و مشاوره مذهبی از 13 شهریور ماه سال جاری تا سیزدهم مهرماه بمدت یک ماه در این مدرسه به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: این دوره آموزشی که با همکاری ستاد اقامه نماز برگزار گردید در موضوعات نماز در آیات قرآن ، پرسش و پاسخ ها درزمینه نماز، اسرار و ارکان نماز ، تفسیر آیات نماز و اهمیت و مبانی نماز به مرحله اجرا درآمد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه نور الزهرا(س) یادآور شد : همچنین شیوه های دعوت خانواده، مدرسه و اجتماع به نماز و احکام نماز، اقامه نماز به معنای خاص ، روش تدریس نماز، آسیب شناسی نماز از دیگر موضوعات ارائه شده در این دوره آموزشی و تخصصی می باشد.

طهرانی مقدم در ادامه گفت: در این طرح تخصصی بیش از 70 نفر از فارغ التحصیلان مدرسه علمیه نورالزهرا(س) و همچنین دانش موختگان مدارس علمیه منطقه 4 تهران شرکت داشتند.

وی با بیان اینکه اساتید این دوره آموزشی از سوی ستاد اقامه نماز اعزام می شدند افزود: این طرح در 20 جلسه مجزا و در مدت یکماه به پایان رسید که در پایان قبول شدگان در این طرح جهت فعالیت در مساجد مناطق 4 تهران به کار گرفته می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha