یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024

مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمكران از تولید مجموعه مستند تلویزیونی" ندبه های عاشورایی" وی‍ژه ماه محرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ابراهیم صدوقی با اعلام این خبر گفت: مجموعه تلویزیونی "ندبه های عاشورایی" در قالب سه قسمت 30 دقیقه ای، با هدف گسترش فرهنگ مهدویت و بررسی ابعاد سیاسی اجتماعی نهضت امام حسین(ع) و همچنین مطابقت آن با اوضاع كنونی و زمان ظهور حضرت مهدی(عج)، به تهیه كنندگی روابط عمومی مسجد مقدس جمكران در حال تولید است.

وی ادامه داد: این مجموعه  حول محور عاشورا و انتظار با حمایت مادی و معنوی تولیت محترم مسجد مقدس جمكران در حال تولید است‌ و انشاءالله درایام محرم در یكی از شبكه های سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

صدوقی با بیان این كه مركز اموررسانه مسجد مقدس جمكران وظیفه تولید و اجرای طرح های رسانه ای این مكان مقدس را برعهده دارد، ابراز داشت: تا كنون 12 كار تلویزیونی در قالب های مختلف و در موضوعات  تاریخی،‌ دینی وعملی توسط این مركز تولید شده كه از آن جمله می توان به مستند "مهر و ماه" با موضوع امام خمینی(ره) و جمكران، مستند "مرحوم آیت الله بافقی(ره)"،‌ وی‍ژه برنامه های مناسبتی با موضوع مهدویت به زبان های مختلف، مجموعه "نغمه های مهدوی" و... اشاره كرد.

وی در پایان خاطرنشان كرد: روابط عمومی مسجد مقدس جمكران از سال 86 با تاسیس مركز اموررسانه، بستر ورود به  عرصه رسانه های تصویری را فراهم كرده وآماده همكاری درساخت و تولید برنامه های تلوزیونی شامل كلیپ، تله فیلم، مستند و ... با موضوعات امام زمان(عج)، مسجدمقدس جمكران، انتظار و ...می باشد.

براساس اعلام روابط عمومی مسجد جمکران،" ندبه های عاشورایی" برنامه ای سه قسمتی است كه با كارشناسی حجت الاسلام و المسلمین محمدباقرحیدری كاشانی، مجری كارشناس علی اسماعیلی، كارگردان حسین طالب علی و به تهیه كنندگی مدیریت روابط عمومی در حال تولید است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha