پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
کد خبر: 312459
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۱

همزمان با سالروز ولادت حضرت امام جواد عليه السلام نصایح اخلاقی آن حضرت از سوی اساتید حوزه تحلیل می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با خجسته زادروز ولي سخي حضرت امام محمد تقي عليه السلام، راديو معارف با ويژه برنامه زنده «پيشواي سخاوت» اين روز را جشن مي‌گيرد.

اين برنامه كه همراه است با مولودي خواني و ميان برنامه‌هاي شاد و متنوع، حجت‌الاسلام ‌والمسلمين محمد همتيان مدير كل اخلاق و تهذيب حوزه علميه قم و حجت الاسلام والمسلمين محمود صفاري استاد حوزه و دانشگاه به تبيين، دسته‌بندي و تحليل نصايح اخلاقي حضرت امام جواد عليه السلام و ارتباط آن با مسائل روز جامعه و درس گرفتن از اين نصايح مي‌پردازد. از ميان اين موضوعات مي‌توان به مواردي همانند دنيا طلبي و آثار آن،  گوش دادن به حرام، گوش دادن به تبليغات دشمن عليه نظام، تبليغات ناسالم در انتخابات، لزوم تدبر در امور، پذيرش نظر كارشناسان در تصميم‌گيري‌ها، عقل جمعي با تاكيد بر بيانات مورد تأكيد رهبر معظم انقلاب در سخنراني مشهد مقدس نوروز ۹۲، توكل در سخنان امام جواد عليه السلام، بي تأثيري دشمني آمريكا، نقش خواص جامعه در هدايت افكار عمومي، عاقبت ظالم و مظلوم، اهل ظلم كيانند، ظالمان جامعه جهاني، صبر در سختي‌ها و آثار آن، صبر در شرايط سخت اقتصادي و تحريم‌ها و ... اشاره كرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی رادیو معارف،ويژه برنامه زنده «پيشواي سخاوت» كاري از گروه فقه و سيره سه شنبه 31 ارديبهشت 92 از ساعت 9:00 صبح از شبكه راديويي معارف تقديم شنوندگان فرهيخته خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha