پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024

دوره مهارت افزایی تربیتی اخلاقی اساتید حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در مشهد برگزار می شود.

معاون تهذیب و آموزش حوزه علمیه کهگیلویه و بویر احمد در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه اظهار داشت: با توجه به ضرورت مباحث اخلاقی در حوزه‌های علمیه این مهم از جمله برنامه‌های جدی این حوزه است و در دستور کار حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویر احمد و مشخصا معاونت تهذیب این حوزه قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر موسوی اطهر با اشاره به برنامه های متعدد این معاونت در این راستا، نقش اساتیددر افزایش اخلاقیات در بین طلاب را مد نظر قرار داد و گفت: از جمله برنامه‌هایی که برای مهارت افزایی تربیتی اساتید جهت تاثیرگذاری در بین طلاب انجام می شود ، دوره مهارت افزایی اساتید حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد است.

معاون تهذیب وآموزش حوزه علمیه استان کهگیلویه وبویر احمد، افزود: در این دوره مهارت افزایی علاوه بر اساتید، برخی از مدیران حوزوی نیز حضور دارند.

وی با بیان این مطلب که این دوره به همت معاونت تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور برگزار می شود تصریح کرد: این دوره مهارت افزایی که اساتید و مدیران حوزوی استان در آن شرکت خواهند کرد به جهت سهولت حضور مدعوین در این برنامه‌ها در سه مقطع زمانی طی روزهای 31 خرداد،4 و 8 تیرماه آغاز و به مدت 4روز ادامه می‌یابد که اساتید و مدیران استان هرکدام به تناسب زمان ثبت نام خود در آن حضور خواهندیافت.

به گفته حجت الاسلام موسوی اطهر، در این دوره، شرکت کنندگان  با اصول و روش های تربیتی، آسیب شناسی اخلاقی تربیتی (ویژه اساتید) و مدیریت آسیب زا( ویژه مدیران)  آشنا خواهندشد .

وی در پایان خاطرنشان ساخت :‌این دوره ها در جوار مرقد مطهر علی‌بن الموسی‌الرضا(ع) و با حضور بیش از 20نفر از اساتید و مدیران حوزوی استان کهگیلویه وبویر احمد برگزار خواهد شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha