یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024

حضرت آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در ادامه سفرهای استانی خود به استان مرکزی سفر می‌کنند.

 حجت‌الاسلام شمس مسئول دفتر آیت‌الله نوری همدانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اعلام این مطلب اظهار داشت: این مرجع تقلید در ادامه سفرهای استانی خود و به دعوت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و استاندار این استان شنبه اول تیرماه به استان مرکزی عزیمت خواهند کرد.

وی افزود: در این سفر که به مدت یک هفته طول خواهد کشید این مرجع تقلید برنامه‌های گوناگونی را خواهند داشت.

حجت‌الاسلام شمس ادامه داد: بعد از مراسم استقبال از این مرجع تقلید که از سوی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی استاندار، علماء و سایر مسئولین استان صورت می‌گیرد معظم‌له پس از نماز مغرب و عشاء در مصلای شهر اراک با علماء روحانیون و ائمه جمعه استان دیدار و گفت و گو خواهند کرد.

 به گفته وی این مرجع تقلید در روز یکشنبه ساعت 17 نیز با خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم شهر اراک در مصلای این شهرستان دیدار خواهند کرد.

حجت‌الاسلام شمس تصریح کرد: آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی صبح روز دوشنبه اراک را به مقصد شهر خمین ترک و در مصلای این شهر با مردم سخن خواهد گفت.

 مسئول دفتر حضرت آیت‌الله نوری همدانی ادامه داد: ایشان روز سه‌شنبه با برگشت به شهر اراک عصر همان روز با نخبگان، دانشگاهیان و فرهنگیان استان مرکزی در سالن اجتماعات دفتر نماینده ولی فقیه در اراک دیدار خواهند کرد.

حجت‌الاسلام شمس تصریح کرد: دیدار با نیروهای مسلح از دیگر برنامه های این مرجع تقلید است که در ساعت 9 صبح در سالن تیپ 71 روح‌الله برگزار خواهد شد.

 وی خاطرنشان ساخت آخرین برنامة این مرجع تقلید در شهر اراک دیدار با مدیران این استان است که عصر روز چهارشنبه از ساعت 18 در سالن اجتماعات دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام شمس یادآور شد حضرت آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی صبح پنجشنبه شهر اراک را به مقصد شهرستان ساوه ترک و ساعت 10 صبح با مردم این شهرستان در مصلای ساوه دیدار  و گفت و گو خواهد کرد.

مسئول دفتر حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی یادآور شد: این مرجع تقلید عصر روز پنجشنبه بعد از دیدار با مردم ساوه این شهر را به مقصد قم ترک خواهند کرد.

وی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص سفرهای بعدی این مرجع تقلید ابراز داشت تاکنون از استان‌های مختلفی برای سفر این مرجع تقلید دعوت شده است اما به احتمال زیاد ایشان بعد از ماه مبارک رمضان و در ایام شهادت امام صادق (ع) به استان چهارمحال و بختیاری سفر خواهند نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha