شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی مدرسه عالی شهید مطهری تهران از برگزاری آزمون مقطع دکتری در این مرکز آموزشی خبر داد.

دکتر سیدابوالقاسم نقیبی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی مدرسه عالی شهید مطهری تهران درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران با اعلام این خبر گفت: آزمون مقطع دکتری روزجمعه 7 تیرماه، با شرکت حدود 200 داوطلب دررشته های فقه وحقوق خصوصی، فقه وحقوق جزا، فلسفه تطبیقی وکلام اسلامی، با رعایت تمامی استانداردهای آموزشی و با حضورنمایندگان سازمان سنجش کشور برگزارشد.

وی ادامه داد: افراد مجاز به تحصیل در دوره دکتری با تایید سازمان سنجش و شرکت کنندگان دوره دکترا درکنکورسراسری 93-92 و همچنین طلابی که درآزمون اختصاصی شرکت کرده اند دراین آزمون فراگیر برای ورود و تحصیل در دوره دکترای مدرسه عالس شهید مطهری به رقابت با یکدیگر پرداختند.

معاون آموزش وتحصیلات تکمیلی مدرسه عالی شهید مطهری اضافه کرد: براساس مقررات این مرکز و مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری،  از حائزین بالاترین نمرات علمی پس ازاعلام نتایج آزمون، جهت شرکت در مصاحبه علمی، دعوت به عمل خواهد آمد.

نقیبی با اشاره به نحوه و زمان اعلام نتایج، خاطرنشان کرد: نتایج آزمون از طریق رسانه ها و سیستم پیامکی مدرسه عالی شهید مطهری به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون خواهد رسید.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha