چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به اهمیت قرآن گفتند: عمل به قرآن باید از حد گفتار تجاوز کرده و به سمت عملی شدن پیش برود.

به گزارش  خبرگزاری حوزه از گرگان، آیت الله علوی گرگانی، امروز در دیدار با اعضای ششمین کاروان قرآنی نور، با بیان این که انس با قرآن کریم باید با مردم و جامعه اسلامی پیوند ناگسستی داشته باشد، اظهارداشتند: هر چه بتوانیم کلام وحی را در روح و جان جوانان نهادینه کنیم، به طور یقین آنان در برابر بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی مصون خواهند ماند.

 ایشان با اشاره به اهمیت قرآن، ماه رمضان را ماه بهار قرآن دانسته و افزودند: باید جامعه به سمت قرآنی شدن پیش رود و دستورات الهی را در قول و عمل به منصه ظهور برساند.

استاد درس خارج فقه حوزه تصریح کردند: عمل به قرآن باید از حد گفتار تجاوز کرده و به سمت عملی شدن پیش برود.

آیت الله علوی گرگانی از آمار رو به رشد حافظان قرآن کریم ابراز خرسندی کرده  و ابراز داشتند: بر اساس آمار، حسن توجه مقام معظم رهبری سبب موفقیت حافظان قرآنی شده است.

ایشان با ابراز رضایت از کیفی شدن برنامه های قرآنی در گلستان، خاطرنشان ساختند: : یکی از نیازهای جدی منطقه به خصوص گلستان، پیاده سازی تشکل های قرآنی است.

گفتنی است: مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، نیز در این دیدار طی سخنانی گفت: استان گلستان برای ششمین سال در ماه مبارک رمضان میزبان کاروان نور است که با تلاش و مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار می شود.

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، افزود: این کاروان قرآنی با حضور قاریان ملی و بین المللی در شهرهای مختلف استان به اجرای برنامه می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha