چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024

کارگاه آموزشی استهلال و رؤیت ماه شوال ویژه طلاب علوم دینی به همت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان شهید بهشتی مرکز تبریز برگزار می شود.

  به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان شهید بهشتی مرکز تبریز در نظر دارد با همکاری انجمن علمی دانشجویی پژوهشکده فیزیک کاربری و ستاره شناسی،  اردوی یک روزه استهلال و رؤیت هلال ماه شوال را در رصدخانه خواجه نصیر الدین طوسی برگزار کند.

این برنامه از ساعت 16 تا 23  امروز چهار شنبه مصادف با 29 ماه مبارک رمضان با حضور طلاب مدارس علمیه و دانشجویان علوم اسلامی مراکز آموزش عالی تبریز برگزار خواهد شد، که طی آن شرکت کنندگان در بزرگترین رصدخانه نجومی کشور حضور خواهند داشت.

 بنا بر اعلام امور فرهنگی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان شهید بهشتی مرکز تبریز در صورت استقبال دانشجویان از این طرح، دوره های  رؤیت هلال ماه در ماه های آتی نیز برگزار می‌شود در این برنامه رویت هلال ماه از دیدگاه علمی و از دیدگاه دین پژوهان حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بررسی می شود.

حوزه علوم اسلامی دانشجویی افزون بر ارائه دروس فقهی، در فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی متنوعی از جمله برگزاری کارگروه‌های مطالعاتی، نشست‌های ماهانه و فصلی با محوریت مباحث دینی و فقهی روز، طرح مطالعاتی آثار علمای دین، شرکت در کانون حوزه دانشجویی و حضور در هیأت مذهبی حوزه دانشجویی مشارکت فعالی دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha