سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024

رییس مرکز تربیت مبلغ و تبلیغ بین‌الملل،از پذیرش 50دانش پژوه برای آشنایی و تسلط به زبان چینی در این مرکز خبر داد.

به گزارش‌ خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین زادهوش عصر امروز در مراسم افتتاحیه دوره‌های آموزشی مرکز تربیت مبلغ و تبلیغ بین‌الملل با اشاره به تاکید رهبر معظم‌ انقلاب بر تشکیل مرکزی برای آموزش و تربیت مبلغان خارج کشور اظهارداشت: پس از طی مطالعات طولانی که صورت گرفت این مرکز از حدود سه سال پیش آغاز به کار کرد.

وی با بیان این‌که در اولین فراخوان بیش از 700 فضلای جوان مسلط به زبان انگلسی برای گذراندن دوره‌های تبلیغی ثبت‌نام کرده‌اند تصریح کرد: از این تعداد بیش از سی نفر طی مراحل مصاحبه‌های شفاهی و کتبی پذیرش شده‌اند.

رییس مرکز تربیت مبلغ و بین‌الملل اظهار داشت: این مرکز 25 نفر مبلغ فاضل و مجرب دارای مدارج حوزوی و دانشگاهی و مسلط به زبان خارجی را تربیت کرده‌ است.

وی با اشاره به این که مبلغان این مرکز انواع تبلیغ در عرصه‌های بین‌المللی را تجربه کرده‌اند ابراز داشت: ارائه تبلیغ  دینی در تالارهای مجازی، ارائه مقالات دینی به کنفرانس‌های بین‌المللی و حضور در عرصه تبلیغ رسانه‌ای مهمترین عملکرد مبلغان این مرکز بوده است.

وی با بیان این که امسال طی فراخوانی 50  نفربرای آموزش زبان  چینی پذیرفته شده‌اند ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک  بیش از 400 مبلغ  برای عرصه‌های مختلف  تبلیغی با زبان های بین المللی آشنا شوند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی کلهر IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    0 0
    سلام آیا ما که هنوز سطح 1رو تموم نکردیم می‌توانیم به صورت مجازی وارد موسسه بشیم