یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024

نسبت میزان واردات اسلحه بحرین از سایر کشورهای خلیج فارس بیشتر است و علاوه بر این، نظام بحرین، مزدورانی را نیز از کشورهای مختلف برای سرکوب مردم به استخدام خود درآورده است.

به گزارش سرویس بین‌لملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت وفاق اسلامی بحرین تاکید کرد: اگر نظام همچنان فرصت‌های گفتگو و راه حل سیاسی را از بین ببرد، بحرین در شرف درگیری‌های منطقه‌ای و محلی قرار خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: بحرین در معرض درگیری ها و بحران های امنیتی قرار دارد در حالی که معارضان بحرینی بر گزینه مذاکره و گفتگو به عنوان راه اصلی خروج از بحران تاکید دارند. اقدامات نظام در اثناء گفتگوی اخیر نشان میدهد موج سرکوب رو به ازدیاد است و همه این‌ها نشان می‌دهد که منطق آنها در پذیرش گفتگو منطق سرکوب و ایجاد فضای امنیتی است، نه منطق گفتگوی سیاسی.

این روحانی مبارز بحرینی تاکید کرد: نیروهای معارض نظام به گفتگو به عنوان راه‌حل اساسی مشکلات سیاسی ایمان دارند و به دنبال راه‌حل‌های توافقی برای تحقق عدالت و استقرار واقعی در بحرین هستند و جامعه منصف بین الملل نیز بر این باور است که مسؤولیت بی ثمر بودن مذاکرات به دوش نظام است، اما متاسفانه منطق پلیسی بر اداره کشور حاکم است و این مطلب از بودجه 2012 به خوبی فهمیده می شود؛ چرا که دو سوم حقوق ها متعلق به ادارات و مؤسسات امنیتی و نظامی است در حالی که در یک نظام مدنی واقعی بودجه مؤسسات نظامی باید حدود 10 درصد باشد نه دو سوم بودجه.

وی خاطر نشان کرد: نسبت میزان واردات اسلحه بحرین از سایر کشورهای خلیج فارس بیشتر است و علاوه بر این، نظام بحرین مزدورانی را نیز از کشورهای مختلف برای سرکوب مردم به استخدام خود درآورده است.

شیخ سلمان تاکید کرد تمامی این اقدامات باعث می‌شود که مردم بحرین درباره ضرورت ایجاد تغییرات مطمئن شوند و به مرور، زمان این ملت ها خواهند بود که اراده خود را حاکم می سازند و این سنتی الهی در زمین است که تاریخ نیز گواه آن است.

وی در پایان از مردم بحرین و غیر بحرین خواست در کمپین تبلیغاتی برای اعلام مخالفت با واردات زیاد گاز از کره جنوبی به بحرین شرکت کنند؛ چرا که این اعتراض‌ها، نشان دهنده مخالفت ملت با این نظام مستبد می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha