پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
بب

همزمان با ایام ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب، پایگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی اقدام به انتشار خاطرات خواندنی یک خبرنگار آمریکایی از دیدار با امام خمینی(ره) کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پایگاه اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی، همزمان با ایام ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب، با تولید روزنامه دیواری "روح زندگی" به زبان فارسی و نسخه عربی آن با عنوان "روح الحیات"، بخش هایی از خاطرات روبین وود زورث کاریس، روزنامه نگار آمریکایی که در سال 1360 برای شرکت در کنفرانسی به ایران سفر کرد و همراه با دیگر مدعوین کنفراس، به دیدار امام خمینی(ره)، در حسینیه جماران رفت، را در تیراژ 3 هزار نسخه منتشر کرد.

زورث کاریس در این دیدار، تحت تأثیر جاذبه شخصیت عظیم امام خمینی(ره) قرار گرفت و تحولات عمیقی در درون خود یافت. او پس از بازگشت به آمریکا، خاطرات خواندنی خود را از دیدار با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به رشته تحریر درآورد و منتشر کرد.

برپایه این گزارش، در انتشار این اثر جذاب و ماندگار، معاونت فرهنگی - تربیتی مؤسسه امام خمینی(ره) و جامعه المصطفی العالمیه با پایگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی همکاری داشته اند.

علاقمندان می توانند برای آشنایی با پایگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و استفاده از محتوا و مطالب این پایگاه، به نشانی اینترنتی http://www.dastavardha.com مراجعه نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha