جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
آیت‌الله مظاهری

آیت‌الله محمدی گیلانی عالمی صمدانی و حکیمی ربانی بودند که عمر پربرکت خود را در راه اسلام و خدمت به انقلاب اسلامی سپر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت‌الله‌العظمی مظاهری به مناسبت درگذشت آیت‌الله آقای محمدی گیلانی پیام تسلیتی صادر کردند.

در این پیام آمده است: ارتحال اسفناک عالم جلیل‌القدر و صدیق دیرین حضرت آیت‌الله آقا محمدی گیلانی موجب تاثر و تالم گردید.

ایشان فقیهی صمدانی و حکیمی ربانی بودند که عمر شریف خود را در خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی  سپری کردند و از آغاز نهضت امام راحل عظیم‌الشان در صف یاران مجاهد آن امام عزیز قرار داشتند.

اینجانب در طی شصت سال دوستی و مراوده صمیمانه با آن عالم عالی مقام، جز صدق و صفا و خلوص و تقوا و مجاهدت و مرارت و رنج در راه اسلام، ‌از ایشان مشاهده نکردم و اینک متضرعانه از خداوند تعالی مسالت می‌کنم که روح پرفتوح آن عالم حکیم را در این ماه رحمت و مغفرت،‌در اعلی علیین با ارواح مطهره حضرات معصومین‌(ع) قرین و محشور فرماید و پاداش و اجز زحمات خالصانه و خدمات مخلصانه ایشان به اسلام و انقلاب اسلامی را به طور مضاعف با لطف و کرم خود مرحمت فرماید.

به خاندان مکرم و بیت محترم این عالم ربانی صمیمانه تسلیت می‌گویم و سعادت و سلامت آنان را خواستارم و السلام علیه و علی عباد الله الصالحین.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha