سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
حجت‌‌الاسلام حاج صادقی

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که امروزه مردم بصیرت دارند و گوش به فرمان ولی خود هستند، تصریح کرد: ملت ما، در تبعیت از ولایت مسیر را درست رفتند و در این مسیر عقب نماندند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی در یادواره 1000 شهید اصناف و بازاریان استان قم و 300 شهید صنف نانوای کشور که عصر (یکشنبه) که در جوار حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در مسجد اعظم برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام گفت: امام حسن مجتبی هشت سال در دامن پیامبر اسلام(ص) رشد یافت.

وی با اشاره به خدمات گسترده امام حسن مجتبی علیه السلام در حفظ اسلام و ترویج آموزه های ناب دینی، گفت: از جمله خدمات این امام همام، این بود که هیمنه معاویه را شکست.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که برخی مردم این زمان را مانند زمان امام حسن مجتبی علیه السلام که این امام همام را تنها گذاشتند، اشتباه می کنند؛ افزود: سرداران این امام همام و سپاهیانشان، او را تنها گذاشتند ولی مقایسه مردم امروزه با آن زمان اشتباه است.

وی با بیان این که شرایط امروزه ما شرایط بدر است، افزود: دشمن امروز ما بسیار ضعیف است. امروز روزی نیست که معاویه ها بتوانند قطع نامه های دروغین به ما تحمیل کنند، دشمن از هر روز دیگری ضعیف تر شده است و توانی در برابر قدرت ایمان ندارد.

وی گفت: مشکل مردم زمان امام حسن علیه السلام، گرفتاری در فتنه و نشناختن دشمن بود؛ ولی امروز مردم بصیر و آگاه در کنار نظام هستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که امام حسن علیه السلام با صلح خود چهره واقعی معاویه را نشان داد، خاطرنشان کرد: معاویه گمان می کرد که اگر پیشنهاد صلح به امام حسن علیه السلام بدهد، او نمی پذیرد؛ بعد از آن معاویه با انداختن تقصیر بر گردن امام حسن علیه السلام، شیعیان را نابود سازد؛ ولی امام حسن علیه السلام با این صلح، هم این نقشه شوم معاویه را خنثی کرد و هم چهره واقعی معاویه و خاندان او را نشان داد.

وی در ادامه با بیان این که امروزه مردم بصیرت دارند و گوش به فرمان ولی خود هستند، تصریح کرد: ملت ما، در تبعیت از ولایت مسیر را درست رفتند و در این مسیر عقب نماندند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی چهره استکبار را برای همگان روشن دانست و گفت: لازم نیست که ما صلح نامه ای را امضا کنیم تا این چهره بر دیگران روشن شود.

وی در پایان گرامیداشت شهدا را راه رسیدن به مقصد مقدس الهی دانست و گفت: پیام این محافل این است که با همان بصیرت و ولایت محوری و ایستادگی ای که شما داشتید، ایستاده ایم و در این مسیر جنگ فرهنگی نخواهد گذاشت که با نگاه صلح با شما سخن بگوییم.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha