چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
3

امام جمعه کرمانشاه گفت: مشی امام و رهبری همواره حمایت از دولت ها بوده است زیرا موفقیت دولت ها همان موفقیت ملت ایران است.

آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، در گفتگو با خبرنگار حوزه در کرمانشاه با اشاره  به دیدار اخیر اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت : مشی امام و رهبری همواره حمایت از دولت ها بوده است زیرا موفقیت دولت‌ها موفقیت ملت ایران است.

وی با گرامیداشت هفته دولت  افزود: هفته دولت به یاد شهیدان رجایی و باهنر به این نام مزین شده است و این از افتخارات انسان های بزرگی است که طی توطئه استکبار در انفجار دفتر نخست وزیری ایران به شهادت رسیدند.

این استاد حوزه، ادامه داد: امروز بعد از چندین سال هر فردی می خواهد رئیس جمهور شود خود را نزدیک به منش شهیدان رجایی و باهنر به مردم معرفی می‌کند و بر آن مسیر حرکتی نماید از افتخارات این دو شهید والا مقام است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه پیروی از منویات رهبری را بر همگان به خصوص مسئولان کشور واجب دانست و گفت: هیئت دولت باید تذکرات پدرانه رهبر انقلاب را در مسیر حرکت خود رعایت کند و با اجرای مو به موی آنها به موفقیت و سعادت کشور کمک نمایند.

وی عنوان کرد : دولت تذکرات مشفقانه رهبر معظم انقلاب را به صورت جدی مورد توجه قرار دهد چرا که مردم همه اقدامات مسئولین را به خوبی نظاره می کنند.

آیت الله علما به تأکید رهبر انقلاب برای حفط انسجام در میان ارکان دولت اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در کابینه باید طبق تذکرات رهبر انقلاب به مرزبندی ها توجه ویژه شود و در همه امور باید مراقب خط قرمزها باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha