شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ |۲۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 6, 2024
سعیدی

حوزه/ امام جمعه قم گفت: از وزارت فرهنگ و ارشاد می‌خواهیم به خوبی از مسایل دینی مرزبانی کند و رابطی مخصوص در شان مرجعیت داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار دکتر حسین انتظاری با معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این‌که خداوند نازل کننده دین و شریعت برای انسان‌ها می‌باشد گفت: وقتی خداوند در قرآن کریم با لفظ یا «ایها الناس» صحبت می‌کند، حکومت نیز باید با تمام مردم صحبت کند.

وی تصریح  کرد: بیت‌المال مسلمین در خدمت انسان‌ها هست و به همین دلیل باید تمام سلایق را در نظر گرفت.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه‌(س) با بیان این‌که برخی افراد در اثر ناآگاهی یا کم‌توجهی از کسانی که ایمان ندارند تاثیر می‌پذیرند گفت: مانعی ندارد در این مسیر با کسانی که نظامی غیر از رویکرد مومنین دارند همراهی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه از دکتر جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان طلبه‌ای مبارز که در زمینه فرهنگی دغدغه دارد یاد کرد و افزود: از وزارت فرهنگ و ارشاد می‌خواهیم به خوبی از مسایل دینی مرزبانی کند.

وی با بیان این‌که وزارت ارشاد باید رابطی مخصوص در شان مرجعیت داشته باشد گفت: این رابط دیدارهایی با علما داشته باشند و مطالب بین وزارتخانه و مرجعیت را انتقال دهند.

انتهای 313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha