چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
مرکز خدمات

حوزه / اختتامیه بیست و ششمین همایش مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه شامگاه پنجشنبه در سالن همایش‌های این مرکز در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم اختتامیه بیست و ششمین همایش مدیران مراکز خدمات حوزه‌های علمیه شامگاه پنجشنبه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات، حجت‌الاسلام و المسلمین اعرافی رئیس جامعه المصطفی، اعضا هیئت مدیره، معاونین، مدیران کل و مدیران مراکز استانی این مرکز در سالن همایش‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برگزار شد.

بیست و ششمین همایش مدیران مراکز خدمات حوزه‌های علمیه با حضور تمامی مدیران مراکز خدمات و نمایندگی‌های این مرکز از سراسر کشور از روز چهارشنبه با موضوع منابع انسانی و بررسی راهکارهایی برای خدمت کریمانه به طلاب و روحانیون آغاز شد.

در مراسم اختتامیه مسئولین کمیسیون‌های تخصصی تشکیل شده در این همایش نتایج کمیسیون‌ها را بیان کردند و در انتها دکتر یاسی دبیر همایش  نتایج را جمع‌بندی و به بررسی آن‌ها پرداخت.

در ادامه همایش حجت‌الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات ضمن تشکر از حضور اعضا هیئت مدیره در این همایش و همچنین تقدیر از کسانی که در برگزاری این همایش دو روزه تلاش کرده‌اند اظهار کرد: اجلاس مدیران مراکز خدمات سال به سال با ارتقا خوبی برگزار می‌شود و این که این اجلاس مسئله محور برگزار می‌شود می‌تواند به رشد سازمانی کمک کند.

وی بیان کرد: این اجلاس یک فرهنگ و درک مشترکی به وجود می‌آورد تا بتوانیم با یک روح همکاری جمعی، وظیفه و مسئولیت سنگینی را که بر دوش داریم به انجام برسانیم.

رئیس مرکز خدمات ادامه داد: اگر قبل از این اجلاس در جلسه‌ای قرار می‌گرفتیم که بحث منابع انسانی مطرح می‌شد، ذهنمان کمتر به این شاخص‌ها و این منابع علمی منتقل می‌شد.

وی تصریح کرد: اکنون شما یک اندوخته علمی دارید که اگر در مجمعی قرار بگیرید یک سری معیارها برای شما روشن و نقد شده است و می‌تواند سرمایه علمی در جاهای دیگر باشد و این کار باید ادامه پیدا کند و مراکز دیگر نیز از این کار علمی استفاده کنند.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین اعرافی رئیس جامعه المصطفی طی سخنانی بیان کرد: حوزه‌های علمیه پیشینه و گذشته بسیار بزرگی دارند و این نهاد بزرگ تاریخی آن قدر به امت اسلام و معارف الهی خدمت رسانده است که قابل وصف نیست.

وی با بیان این اینکه ما و شما در جامعه المصطفی و مرکز خدمات خادمانی در خدمت این نهاد بزرگ هستیم بیان کرد: باید توجه کنیم که حوزه علمیه یک نهاد عظیم و دارای هویتی واحد و یکدست است و در ذات خودش رسالت مدار، الهام‌بخش و موثر بوده است و باید توجه کنیم که همیشه هماورد جریان‌های بزرگ علمی و فرهنگی چه در درون مذهب و چه در ارتباط با مذاهب و ادیان دیگر بوده است.

در پایان  همایش از مدیران فعال استانی و نیروهای استانی که بیشتری تلاش را در خدمت صادقانه به طلاب و روحانیون داشته‌اند تشکر و تقدیر شد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha