چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
علمای لبنان

حمله دشمن تکفیری به ادوات ارتش لبنان و مجروح ساختن نیروهای ارتشی به این خاطر است که تروریست ها در معرض هیچ تهدیدی نیستند و همواره در حال فعالیت هستند...

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه ای حمله به ادوات ارتش در منطقه "عرسال" این کشور  توسط تکفیری ها را محکوم کرد و ابراز داشت: درگیری میان تروریست های تکفیری و ارتش لبنان و نیروهای ملی حامی ارتش بیش از این نباید ادامه یابد و باید اقدامات نهایی برای پایان یافتن وضعیت فوق العاده در عرسال انجام شود همان طور که در باب التبانة نیز این اتفاق رخ داد، زیرا این گروه ها اگر آزاد باشند به عملیات نظامی و امنیتی خود علیه ارتش و مؤسسات دولتی و شهروندان ادامه می دهند و دولت نیز وظیفه دارد امنیت و ثبات را تامین کرده و از شهروندان خود حمایت کند.

در این بیانیه آمده است: حمله دشمن تکفیری به ادوات ارتش لبنان و مجروح ساختن نیروهای ارتشی به این خاطر است که تروریست ها در معرض هیچ تهدیدی نیستند و همواره در حال فعالیت هستند و البته اقدام نیروهای امنیتی در حمله به اردوگاه های پناهندگان سوری و متوقف ساختن تروریست ها و مصادره سلاح و مواد منفجره آنها اقدامی به جا و خوب بود. ما در عین حالی که نگران وضعیت پناهندگان هستیم اما به خاطر امنیت آنها و امنیت لبنان باید چنین اقداماتی را انجام دهیم.

تجمع علمای لبنان از دولت حکومت خواسته در اسرع وقت به وضعیت فوق العاده در عرسال پایان دهد و این منطقه را از تروریست ها تطهیر کند و تمام افرادی را که حکم توقیف آنها صادر شده بازداشت کند و امکانات مورد نیاز ارتش را جهت انجام ماموریت فراهم سازد و بحران گروگان ها را به بهترین شکل ممکن پایان دهد.

این تجمع از دولت خواسته برای حل مشکلات مشترک مانند پناهندگان و موضوع حضور تروریست ها در مناطق مرزی میان لبنان و سوریه هماهنگی های لازم را با دولت سوریه انجام دهد.

این بیانیه تاکید کرده که ما حمایت کامل خود را از ارتش لبنان در جنگ علیه تروریست ها اعلام کرده و از خداوند میخواهیم مجروحان را شفا دهد و شهدای ارتش را مورد رحمت خویش قرار دهد و به خانواده های آنها صبر و آرامش عطا کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha