سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
سردار نصیری

حوزه/ در طول دوران دفاع مقدس از نصایح علما و بزرگان دینی استفاده می کردیم و امروز نیز باید در جنگ نرم همان مسیر را طی کنیم تا بتوانیم به پیروزی وبرتری دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردارعلی نصیری، امروز درکنگره روحانیون رزمنده و طلاب بسیجی، در تالارشیخ صدوق حرم مطهرعبدالعظیم حسنی (ع) گفت: شکل گیری و استمرار انقلاب اسلامی، مدرهون حضور روحانیت در تمام عرصه ها بوده وهست و ما هیچ حرکتی را بدون استفاده از مواضع و نصایح مشفقانه عالمان دین نمی توانیم داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش برجسته روحانیت در دوران سال دفاع مقدس، ابراز داشت: در طول دوران دفاع مقدس از نصایح علما و بزرگان دینی استفاده می کردیم و امروز نیز باید در جنگ نرم همان مسیر را طی کنیم تا بتوانیم به پیروزی وبرتری دست پیدا کنیم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، هدف گذاری دشمن در جنگ نرم را یک تهدید جدی برای اسلام و حرکت های اصیل اسلامی خواند و تاکید کرد: به دلیل گسترش اسلام در پهنای جهان، امروز دشمن دکترین جنگ نرم را در برنامه های خود قرار داده  که شکل دادن حرکت های سلفی نیز یکی از آن تهدیدات می باشد.

وی با اشاره به این که روحانیت نباید اجازه دهد که به آرمان های امام و انقلاب خدشه ای وارد شود، گفت: مقام معظم رهبری برگرداندن جامعه به مسیر اصلی اسلام را از وظایف علمای دین می دانند و علمای دینی باید حرکت های بر گرفته از تفکر انقلابی و اسلامی را تبیین کنند .

سردار نصیری، وظیفه طلاب و روحانیون را بصیرت افزایی و شناساندن دوست و دشمن به جامعه دانست و افزود: اگر مقام معظم رهبری امسال را به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نامگذاری کردند به این دلیل است که دشمن با تمام ابزار بسیج شده تا به نظام اسلامی و اعتقادات نسل جوان ضربه وارد کند

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، نسل جدید رادر معرض آسیب جدی تری نسبت به گذشته دانست و گفت: این مسئله رسالت علمای دینی را بیشتر از گذشته می کند، چرا که جامعه پرچم داری روحانیت را قبول دارد.

برپایه این گزارش، در پایان این همایش، از مادران شهیدان جنیدی  و قنبری و همچنین از پدر شهید محمودی تقدیر شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha