پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
ابومجاهد

حوزه/ فعال فلسطینی با اذعان به این که انقلاب اسلامی به ما آموخت که با ایمان به خدا و نصرت الهی بر همه دشمنان پیروز می شویم گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه حامی مردم فلسطین بوده است و به خاطر فلسطین تحت فشار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ابومجاهد، شب گذشته در نشست بررسی «آخرین تحولات فلسطین و مسجد الاقصی» در جمع طلاب مدرسه علمیه فیضیه گفت: علیه غزه ظلم شد، ولی غزه جهاد را در راه خدا  علیه دشمن آغاز کرد و مقاومین غزه در روزهای بسیار سخت به وعده خدا که خیرالماکرین است مطمئن بودند.

وی افزود: مردم غزه با خون خود و با عشق به خدا در این جنگ پیروز شدند و اراده کردند با یهودیانی که می خواستند همه مردم غزه را بکشند پیروز شوند و این پیروزی جز با کلمه «لااله الاالله محمد رسول الله» بوجود نیامد.

این مبارز فلسطینی خاطرنشان کرد: مسجدالاقصی مسجد پیامبر اکرم(ص) و اولین قبله مسلمانان است و دشمنان همیشه برای آن نقشه کشیدند و با غفلت مسلمانان به دست اسرائیل افتاد و آن را محاصره کرده اند و مسلمانان را می کشند.

وی گفت: آیا صهیونیست ها نمی دانند هیچ کسی نمی تواند در مقابل ایمان و اراده مومنان واقعی مقاومت کند؟ اسراییلی ها ما را تحت فشار قرارداده اند و ما رامی کشند، ولی مسلمین با خون و با بیداری خود این مسجد را از آنها می گیرند؛ این اراده خداست که با این مقاومت بر دشمنان خود پیروز شویم.

ابومجاهد تصریح کرد: امروز سردار بزرگی چون قاسم سلیمانی که نماینده ملت شریف ایران است تن آنها را لرزانده است؛ آنها با سلاح های جدیدشان نمی توانند ما را از پای درآورند، زیرا ما با خدا ایمان داریم و به خاطر او جهاد می کنیم که سلاح خدا از همه سلاح ها بزرگ تر است.

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی ثمره انقلاب اسلامی ایران است و جمهوری اسلامی ایران همیشه حامی مردم فلسطین بوده است و به خاطر فلسطین تحت فشار قرار گرفته است، ولی کشورهای عربی این گونه نبودند؛ انقلاب اسلامی به ما آموخت که با ایمان به خدا و ایمان به نصرت الهی بر همه دشمنان پیروز می شویم.

وی در پایان با تجلیل وتقدیر از مواضع شجاعانه رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: عنایت ایشان همیشه از ملت فلسطین بوده است و سخنان ایشان همه به ما امید و روحیه داده است؛ در پایان باید از دولت و ملت ایران نیز به خاطر حمایت های خود از مقاومت فلسطین تشکر کنم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha