جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
حجت‌الاسلام لک زایی

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در همایش سبک زندگی اهل بیت(ع) گفت: تحقیقی کاربردی برای خانواده ها و در سطح نوجوان ها تعریف شد که با بررسی 4هزار حدیث به شکل 4مجلد احادیث اهل بیت(ع) را به شکل داستانک منتشر کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین نجف لکزایی در همایش سبک زندگی اهل بیت(ع) گفت: بیانات مقام معظم رهبری در حوزه سبک زندگی، انگیزه اصلی برگزاری این همایش بود.

وی افزود: از سال 92 فعالیت های مرتبط برای ارایه فراخوان همایش به مراکز مختلف آغاز شد و مقالات از سراسر کشور جمع آوری شد.

حجت الاسلام والمسلمین لکزایی  با بیان این که  در این بین به دنبال آن بودیم که بدانیم حضرات معصومین(ع) چه برنامه ای برای زندگی ارایه کرده اند گفت: باید اذعان کرد که در معرفی و عمل به  سبک زندگی، ضعف داریم و ونتوانسته ایم و در این زمینه به درستی عمل نمی شود.

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) یادآورشد: آسیب شناسی و کاربردی کردن این حوزه معرفتی بسیار مهم بود و به همین دلیل سعی شد کار کاربردی برای خانواده ها و در سطح نوجوان ها تعریف شو و طی آن با بررسی 4هزار حدیث به شکل 4مجلد احادیث اهل بیت(ع) را به شکل داستانک منتشر می‌‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha