دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
پیامبر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الغدیر اهواز گفت: پس از هتک حرمتی که نشریه فرانسوی شارلی ابدو نسب به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)، مسابقه حفظ سوره نجم در راستای آشنا کردن طلاب با سیره پیامبر(ص) در مدرسه به اجرا در آمد.

حجت الاسلام سعید شعاعی مفرد، مدیر مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به راه اندازی مسابقه حفظ سوره نجم برای طلاب این مدرسه علمیه، گفت: پس از هتک حرمتی که نشریه فرانسوی شارلی ابدو نسب به صاحت مقدس پیامبر اعظم(ص) انجام داد، معاونت تهذیب اقدام به برگزاری مسابقه حفظ سوره نجم کرد.

وی با اشاره به شأن نزول سوره نجم، بیان داشت: از آنجایی که سوره نجم در راستای فضایل پیامبراعظم(ص) نازل شده، برای پاسخ گویی به این هتک حرمت و همچنین آشنایی طلاب با سیره آخرین پیامبر الهی، اقدام به برگزاری مسابقه حفظ سه روزه سوره نجم کردیم.

حجت الاسلام شعاعی مفرد، با بیان این که بیش از 62 نفر از طلاب در این مسابقه قرآنی شرکت کرده اند، به دیگر طرح های این مدرسه اشاره کرد و گفت: اجرای کلاس های مشاوره با استفاده از اساتید مشاوره مطرح استانی، یکی از فعالیت های کادر مدیریتی مدرسه برای اقناع مباحث روحی طلاب است.

مدیر مدرسه علمیه الغدیر اهواز، به شیوه اجرای کلاس های مشاوره اشاره کرد و افزود: در این جلسات استاد مشاور پس از حضور در کلاس، با طلاب جلسات چند دقیقه ای اجرا می کند و بدین صورت از نزدیک با مشکلات و مسایل عاطفی آنها آشنا و سعی در حل مشکلات و راهنمایی طلاب می کند.

این استاد حوزه علمیه، با تأکید بر این که کلاس های مشاوره فردی، به صورت مستمر و در طول سال برگزار می شود، اذعان داشت: کلاس های مشاوره از آنجایی که ضعف اراده طلاب را برطرف کرده و سبب شکوفایی استعدادهای درونی آنها می شود، در طول سال و به طور مستمر برگزار می‌شود که خوشبختانه این سیر تا کنون ادامه داشته است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha