چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
مساجد تخریب شده بحرین

حوزه/ برنامه اقامه نماز جماعت در محل مساجد تخریب شده، در روز شنبه هر هفته جهت اعتراض به تخریب مساجد توسط نیروهای «درع الجزیره سعودی» برگزار می شود

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در ادامه فعالیت های «انقلاب محراب» در بحرین، روز شنبه شهروندان بحرینی نماز جماعت خود را در محل مساجد تخریب شده توسط نیروهای آل سعود و آل خلیفه اقامه کردند.

همچنین شماری از مردم بحرین نماز ظهر و عصر را در مسجد العلویات منطقه الزنج در نزدیکی منامه اقامه کردند.

ائتلاف 14 فوریه نیز نماز مغرب و عشا را در تعدادی از مساجد از جمله مسجد «فدک الزهراء» در شهر الزهراء(حمد) و مسجد امام هادی(ع) منطقه النویدرات و مسجد امام صادق(ع) جزیره النبیه صالح اقامه کرد.

این فعالیت عبادی سیاسی در روز شنبه هر هفته جهت اعتراض به تخریب مساجد توسط نیروهای «درع الجزیره سعودی» در چهار سال پیش برگزار می شود

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمید ناظمی IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    بفرمایید حکم "بمب گذاری در مساجد" و همچنین حکم "استفاده از ارتش کشور برای تخریب مساجد و بناهای اسلامی" چیست؟ نظر شما درباره داستان زیر چیست؟ بنده مسلمان هستم و پادشاه کشور می‌باشم. خیلی مایل هستم مساجد را بر سر مردم خراب بکنم و چون ارتش در اختیار من است، میخواهم همه اماکن و بناهای اسلامی را منفجر نمایم. لطف بفرمایید برای مقابه با من چه تدبیری اندیشه کرده‌اید و اگر هنوز تدبیری اندیشه نکردید، اجازه بفرمایید مسجدهای محله شما را با امکاناتی که در اختیار دارم منفجر بکنم. همچنین بفرمایید آیا امکان دارد که من هم ادعای مسلمانی داشته باشم و هم برای تخریب مسجد‌ها بر سر شما بمب فرو بریزم؟! همچنین پاسخ بدهید که آیا من میتوانم مرتد نباشم و همچنان به نام مسلمانی، در حال تخریب مسجد‌های شهرهای دیگر باقی بمانم؟ از بررسی شما سپاسگذارم.