سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
1

حوزه/ مدیر مطالعات داخلی معاونت بین الملل حوزه های علمیه با اشاره به اینکه حوزه باید موضوع تربیت مبلغ را با همه توان پیگیری کند، گفت: شیوه های آموزش زبان سلیقه ای است و باید استاندارد باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام ضیایی امروز در کمیسیون تخصصی همایش زبان دانان حوزوی با موضوع «آسیب شناسی زبان آموزی در حوزه های علمیه و راه های برون رفت از آن» رسالت معاونت بین الملل حوزه را کادرسازی دانست و گفت: نشر آموزه های مکتب اهل بیت(ع) در خارج از کشور یکی از اهداف این معاونت است.

وی افزود: المصطفی جایگاه و رسالت خود را در عرصه بین الملل دارد و حوزه های علمیه نیز در راستای رسالت خود گام برمی دارد.

مدیر مطالعات داخلی معاونت بین الملل تصریح کرد: الازهری ها زبان های مختلفی را تعلیم می بینند به همین دلیل طلاب نیز نیازمند آموزش زبان های خارجی هستند.

حجت الاسلام ضیایی افزود: امروز کتاب های مختلفی علیه شیعه نوشته می شود که برای پاسخگویی به شبهات از سوی دشمنان، نیازمند تربیت مبلغان بین المللی هستیم.

وی افزود: طلبه ای که مبلغ بین الملل باشد، در داخل کشور نیز از ظرفیت وی استفاده خواهد شد.

مدیر مطالعات داخلی معاونت بین الملل تصریح کرد: از حضور زبان های قومیت های مختلف در کشور برای تعلیم آموزش زبان بهره گیری شود.

حجت الاسلام ضیایی با اشاره به اینکه حوزه موضوع تربیت مبلغ را باید با همه توان پیگیری کند، خاطرنشان کرد: شیوه های آموزش زبان سلیقه ای است و باید استاندارد باشد.

انتهای پیام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha