یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
حجت الاسلام حاجی صادقی

حوزه/ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بی شک تعظیم و تکریم شهدای مدافع حرم به خصوص عزیزان روحانی، زمینه ساز تقرب همه ما به سوی خدای متعال و بصیرت افزایی در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به شهادت مظلومانه حجت الاسلام والمسلمين محمدمهدي مالاميري شهيد روحاني مدافع حرم  اظهار داشت: از دیرباز در مکتب اهل بیت(ع) شهید و شهادت از جایگاه رفیعی برخوردار بوده و شهدای والامقام ما نیز با تاسی به حضرات معصومین(ع) به ویژه سیدالشهدا(ع) در راه دفاع از آرمان ها و اسلام عزیز در این مسیر نورانی گام برداشته اند.

وی با اشاره به عنایت ویژه خدای متعال به شهید گفت: در قرآن به این مساله اشاره شده که شما اگر همه عبادت ها را هم انجام بدهید شاید رستگار شوید اما درباره شهید می گوید که او کسی است که به مقصد رسیده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین بیان داشت: بی گمان تکریم هر شهیدی به ویژه شهیدی که در صحنه های دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) و مقابله با تکفیری ها به شهادت رسیده، تکریم ارزش ها و زمینه ساز تقرب به خدای متعال و بصیرت افزایی بیشتر در جامعه است.

وی با بیان این که شهدای عزیز روحانی در راه جهاد در راه خدا و بذل جان در صف مقدم همه میدان ها بوده اند، افزود: انشاالله خدای متعال به برکت این شهدا شر تکفیری ها- این خوارج زمانه- ما را به خودشان برگرداند و امنیت و آرامش را به سرزمین های اسلامی و شیعی بازگرداند.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha