یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
کد خبر: 349357
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
حبیب الله موسوی - کرمانشاه

مدیر حوزه علمیه با تاکید براین که آل سعود صهیونیسم ثانی است، گفت: آل سعودهمانند عروسک خیمه شب بازی، به اجرای سناریوی غرب می پردازد و بر سر مردم بی‌دفاع یمن بمب می‌ریزد.

حجت الاسلام  والمسلمین سید حبیب الله موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در کرمانشاه، حملات و جنایات رژیم آل سعود علیه مردم بیگناه یمن را ددمنشانه خواند و گفت: کسانی که مدعی خادم الحرمینی هستند، در مسیر صهیونیسم حرکت کرده و به کشتار مردم یمن می پردازند.

وی، آل سعود را صهیونیسم ثانی خواند و ادامه داد: عربستان سعودی به حمایت‌ از گروه های تکفیری چون داعش که به‌دنبال اجرای برنامه‌های طراحی شده و سیاست‌‌های جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند، اکتفا نکرده وخود به میدان جنگ علیه مسلمانان آمده است .

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: آل سعودهمانند عروسک خیمه شب بازی، به اجرای سناریوی غرب  می پردازد و بر سر مردم بی‌دفاع یمن بمب می‌ریزد و حتی مانع رسیدن کمک های اولیه به این مردم مظلوم می شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به رنج‌های مردم مظلوم یمن، تصریح کرد: نسل‌کشی که عربستان به راه انداخته بی جواب نخواهد ماند و آه مظلومان دامن گیر آنها خواهد شد و کاخ ظلم و ستمشان را بر می اندازد و  این وعده الهی است که قطعا محقق خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha