یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 349368
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
تجمع فیضیه

حوزه علمیه کرمانشاه، طلاب و مردم انقلابی و شهید پرور این استان را برای حضور با شکوه در راهپیمایی حمایت از مردم یمن دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه با صدور اطلاعیه ای، ضمن محکومیت شدید تجاوز آشکار رژیم آل سعود با حمایت چند کشور عربی و صهیونیستی به مردم بی دفاع یمن اعلام کرد: پس از اقامه نماز جمعه این هفته، تظاهرات علیه جنایات دد منشانه و غیر انسانی حاکمان دست نشانده غرب و قتل عام عمومی مسلمانان بی دفاع و بی گناه یمن، توسط رژیم آل سعود، برگزار و از مقاومت مردم مظلوم یمن حمایت همه جانبه خواهد کرد.

در این اطلاعیه آمده است: حکومت آل سعود با حمایت اسرائیل و دنیای غرب دست به حملات گسترده ای علیه مردم مسلمان یمن زده است و با قساوت تمام که حتی به زنان و کودکان نیزرحم نمی کنند، تمامی راههای امدادرسانی را مسدود نموده اند و مانع ارسال حداقل کمک های اولیه می شوند و این امر نشان از حماقت وخیانت عربستان سعودی و ادامه دادن راه اسرائیل غاصب است.

حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه آورده است: ایران سربلند اسلامی به فرماندهی مقام معظم رهبری هرگز سر تعظیم در مقابل هیچ ابرقدرتی فرو نیاورده و این بار هم در حمایت از مظلومان یمن فریاد داد خواهی سر خواهند داد.

در پخش پایانی این فراخوان آمده است: فردا طلاب کرمانشاهی پیشاپیش مردم در این راهپیمایی عظیم حضور خواهند داشت و اقتدار روحانیت علیه وهابیون را بار دیگر به همگان نشان خواهند داد؛ قطعاً این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان صهیونیزم و عربستان خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha