چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 350245
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶
دهناد مخابرات قم

حوزه/ سرپرست شرکت مخابرات کشور از آمادگی این شرکت برای خدمت به نشر معارف اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مهندس دهناد عصر امروز در دیدار با حضرت آیت الله مکارم شیرازی، اظهار داشت: کارهای بسیاری در زمینه مخابرات در کشور انجام شده که یکی از آنها، ایجاد ظرفیت 33 میلیون شماره تلفن ثابت و واگذاری 30 میلیون خط تلفن به مردم می باشد.

وی ادامه داد: همچنین نزدیک به 63 میلیون خط تلفن همراه به متقاضیان واگذار شده است.

سرپرست شرکت مخارات کشور ابراز داشت: در سال گذشته برای توسعه و سرمایه گذاری مخابرات بیش از 2700 میلیارد تومان در بخش تلفن ثابت، سیار و دیتا در کشور سرمایه گذاری شده است که برای سال 1394 نیز در صورت جذب بودجه 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهیم کرد.

مهندس دهناد با اشاره به فعالیت های شرکت مخابرات در استان قم، خاطرنشان ساخت: در این استان حدود 1400 کیلومتر فیبر نوری کارگذاری شده است.

وی ادامه داد: همچنین ظرفیت 580 هزار تلفن ثابت در این استان ایجاد شده که قریب به 490 هزار خط تلفن به مردم واگذار شده است.

سرپرست شرکت مخابرات کشور گفت: از هر 100 نفر در استان قم، 40 نفر تلفن ثابت و در کل،1 میلیون و 200 هزار نفر از تلفن همراه اول استفاده می کنند.

مهندس دهناد تأکید کرد: این هجم از سرمایه گذاری در کشور می تواند در حوزه نشر معارف دینی قرار بگیرد و شرکت مخابرات آماده همکاری های لازم است.

وی تصریح کرد: معتقدیم اگر نهادهای دینی و فرهنگی از این بسترها استفاده نکنند، یقینا دشمن استفاده خواهد کرد.

سرپرست شرکت مخابرات کشور در پایان بیان داشت: مردم دنیا در دورترین نقاط تشنه معارف دین هستند و می توان با این امکانات، اسلام را به آنان عرضه کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha