شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابوالحسن نواب دانشگاه ادیان

حوزه/ رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: مقام معظم رهبری در یک بیان شفاف و ساده بیان کردند در کشور ما هیچ کس مخالف مذاکرات نیست و با توجه به این فرمایشات نباید کسی با مذاکرات مخالفت کند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالحسن نواب در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به بیانات اخیر رهبری در خصوص مذاکرات هسته‌ای بیان کرد: رهبری باید فصل الخطاب تمامی مباحث باشد و ایشان با توجه به نزدیکی به پایان مذاکرات، این فرمایشات مهم را بیان کردند.

وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری در یک بیان شفاف و ساده بیان کردند در کشور ما هیچ کس مخالف مذاکرات نیست و با توجه به این فرمایشات نباید کسی با مذاکرات مخالفت کند.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمود، تیم مذاکره کننده شجاع، متدین و امین هستند گفت: ما از کسی که برای دفاع از کشور می‌رود، انتظاری جز امانت، شجاعت و دیانت نداریم که این تیم دارای این صفات هستند و البته آنها انسان‌های معصوم نیستند و ممکن است اشتباه کنند.

وی عنوان کرد: در هفته‌های اخیر برخی ها  از یک مراسم مقدس نیز سوءاستفاده‌هایی نیز کرده بودند و دیدیم که رهبری خود وارد شدند و از این مذاکرات حمایت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین نواب گفت: مقام معظم رهبری فرمود، برای ادامه مذاکرات ابتدا به سراغ من آمدند و درخواست ادامه مذاکرات را دادند و مشخص شد که پشت این قضیه رهبری قرار دارد و در اختیار دولت‌ها نبوده است.

وی افزود: حمایت‌هایی که مقام معظم رهبری از این مذاکرات دارند نشان می‌دهد که کاملاً با ادامه مذاکرات موافق هستند و به این دولت و تیم مذاکره کنند، اعتماد کامل دارند که اجازه چنین مذاکراتی را به این دولت داده‌اند.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: همان‌طور که رهبری تاکید کردند، ما برای این مذاکرات باید هزینه‌هایی پرداخت کنیم و این چنین نیست که در این مذاکرات همه چیز باید به نفع ما باشد، بلکه باید هزینه‌ای پرداخت کنیم و امتیازی بگیریم.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha