جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
روحانی شهید سید فخرالدین رحیمی

حوزه/ همزمان با سالروز شهادت شهید آیت الله بهشتی، از سند هویتی روحانی شهید سید فخرالدین رحیمی، از شهدای هفتم تیر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در لرستان، در این مراسم که امروز در گلزار شهدای خرم آباد در جوار مزار این روحانی شهید برگزار شد، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، گفت: شهدا مایه افتخار، عزت و صلابت ایران اسلامی هستند.

مراد روشنی با اشاره به اینکه کار تهیه سند هویتی شهیدان، کاری ملی و ماندگار است، افزود: در استان لرستان کار تهیه سند هویتی شهدا با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است و در  این راستا تاکنون به همت اداره کل ثبت احوال استان، اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

وی با اشاره به این که دو نفر از شهدای واقعه ۷ تیر از خطه شهید پرور لرستان هستند، ادامه داد: استان لرستان شهدای زیادی را تقدیم اسلام  و  انقلاب اسلامی کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان یادآور شد: امروز همزمان با این مراسم، در شهرستان ازنا نیز در کنار مزار شهید صادقی از شهدای هفتم تیر، مراسم رونمایی از سند هویتی ایشان نیز برگزار می شود.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha