دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
کلاس درس طلاب

حوزه/ معاون آموزش و امور حوزه علمیه استان لرستان گفت: طلاب باید در تعطیلات تابستان برای استفاده مطلوب از فرصت های خود برنامه ریزی منسجمی داشته باشند .

حجت الاسلام سید باقر موسوی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در خرم آباد، با اشاره به اینکه طلاب در تابستان  بهتر است از فراگیری  و مرور دروس حوزوی غافل نشوند گفت: طلاب در ایام تعطیلات علاوه بر تبلیغ در محافل گوناگون ضرورت دارد، برای مرور دروس خود نیز برنامه داشته باشند تا در آغاز سال تحصیلی با انرژی و تسلط بیشتری به فراگیری علوم حوزوی بپردازند.

وی با اشاره به اینکه مدارس علمیه استان لرستان در  تابستان امسال برای طلاب برنامه های مختلفی دارند بیان داشت :علاقمندان برای  استفاده بهتر  از تعطیلات می  توانند در کلاس های تقویتی برخی دروس و همچنین کلاس های تهذیبی شرکت نمایند تا در سال تحصیلی جدید حضور قوی تری داشته باشند.

معاون آموزش و   امور حوزه علمیه استان لرستان خاطر نشان کرد: امسال در همه مدارس علمیه استان لرستان، اساتید مشاوره حضور خواهند یافت و طلاب می توانند از مشاوره های آنان در زمینه های گوناگون درسی ،فرهنگی و اجتماعی بهره مند شوند.

حجت الاسلام موسوی، همچنین با اشاره به اینکه طلاب باید قدر جایگاه و موقعیت خود را در جامعه بدانند اظهار داشت :در ماه مبارک رمضان نیز طلاب و مبلغان با حضور در مساجد شهری و روستایی استان و مکان های تبلیغی به تبلیغ امور دینی می پردازند .

وی گفت :طلاب باید بصورت مستمر نسبت به کسب آگاهی های حوزوی ،علمی و مسایل روز جامعه تلاش کنند چرا که لازمه یک تبلیغ موفق در  بین آحاد مردم تسلط به مسایل دینی و روز جوامع است .

معاون آموزش و امور حوزه علمیه استان لرستان اظهار داشت طلاب باید با انگیزه  و شور و اخلاص در جهت کسب علم تلاش کنند و این علم را برای رضای خداوند  و  تبلیغ معارف نورانی اسلام و همچنین ترویج سنت حسنه اهل بیت علیهم السلام بکار گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha