شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
1

حوزه/ مرحوم سید محمدباقر مهری نمایندگی تعداد زیادی از مراجع عظام تقلید در کویت را بر عهده داشت و با تلاش های وافر، پیگیر امور شیعیان بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقر مهری، از روحانیون سرشناس و برجسته کویت و نماینده مراجع تقلید عظام امروز بر اثر حمله قلبی و در سن 67 سالگی دار فانی را وداع گفت.

آن مرحوم نمایندگی تعداد زیادی از مراجع عظام تقلید در کویت را بر عهده داشت. این عکس، یکی از دیدارهای مرحوم حجت الاسلام والمسلمین مهری با حضرت آیت الله بشیر النجفی از مراجع تقلید نجف را نشان می دهد.

بنابر اعلام پایگاه رسمی آیت الله نجفی، در این دیدار که سال گذشته انجام گرفت، حضرت آیت الله بشیر نجفی با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدباقر مهری در پیگیری امور شیعیان گفتند: روحانیون می توانند بزرگترین نقش را در گسترش آموزه های اسلام ناب محمدی ایفا کنند و با افکار انحرافی و مخرب نسبت به اسلام مقابله نمایند.

در این دیدار تاکید شد: اسلام دین صلح، عشق و بخشش است و به همین دلیل دشمنان اسلام تلاش می کنند با ایجاد گروه های تندرو و افراطی، چهره رحمانی اسلام را در ذهن دیگران خراب کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha