یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
کد خبر: 354781
۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
ره آورد نور

حوزه/ پنجاهمین شماره فصلنامه اطلاع رسانی، آموزشی و مطالعات رایانه ای علوم اسلامی «ره‌آورد نور» منتشر شد.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه» این شماره از فصلنامه در سه بخش نرم افزارهای تلفن همراه گامی در جهت نشر معارف اهل بیت(ع) ،گام های جدید پیش رو و سیستم های پشنهاد دهنده و همیار کاربر در عصر دیجیتال به چاپ رسیده است.

از مهمترین فهرست مطالب این شماره می توان به دین، فرهنگ و فناوری اطلاعات، نرم افزارهای اسلامی، پایگاه های اسلامی و مطالعات اینترنتی و دانش کاربری اشاره کرد.

گزارشی از مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی دردیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از مرکز تحقیقات، کتابخوان های تلفن همراه، چالش ها و بایسته ها نوشته احمد عباسی، گام های جدید پیش رو داریم. گفتگو با معاون پژوهش مرکز تحقیقات، سامانه سداد دسترسی به تولیدات نوآور را آسان کرده است. در گفتگو با مهندس علیرضا ساطع و متن کاوی نور از نگاه پژوهشی و فنی از دیگر مطالب منتشرشده در این شماره از فصلنامه است.

همچنین نگاهی به نرم افزارهای اخلاق اسلامی نوشته علی نعیم الدین خانی و نرم افزارهای تلفن همراه گامی در جهت نشر معارف اهل بیت علیهم السلام در گفتگو با حسن عبادی از دیگر  عناوینی است که در این شماره از فصلنامه به چشم می خورد.

پنجاهمین شماره فصلنامه ره آورد نور به صاحب امتیازی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلاکی با قیمت 1100 تومان منتشر شد. علاقه مندان به تهیه این فصلنامه می تواند جهت تهیه آن با شماره تلفن 02532120110 تماس گرفته و یا به پایگاه اطلاع رسانیwww.rahavadnor.com  مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha