شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
فرهنگ

حوزه/معاون استاندار خوزستان گفت: جلوه ها و اثرات مثبت حضور مبلغان معارف اسلامی در جامعه، در سطح زندگی مردم به خوبی مشاهده می شود؛ از این رو وظیفه همه ماست تا به ارتقاء و گسترش این فضای مثبت کمک کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از اهواز، مهندس خبیر معاون استانداری خوزستان، ظهر امروز در همایش طلایه داران تبلیغ، حضور در عرصه های تبلیغ دینی را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: اهتمام به عرصه تبلیغ به ویژه در مناسباتی چون ماه مبارک رمضان و آگاهی بخشی دینی به مردم، از اقدامات بسیار مهمی است که همه دستگاه های مسئول باید به آن نگاه ویژه ای داشته باشند.

مهندس خبیر، حضور مبلغان و طلاب در سطح جامعه را موجب ارتقای فرهنگ عمومی دانست و بیان داشت: جلوه ها و اثرات مثبت حضور مبلغان معارف اسلامی در جامعه، در سطح زندگی مردم به خوبی مشاهده می شود؛ از این رو وظیفه همه ماست تا به ارتقا و گسترش این فضای مثبت کمک کنیم.

وی با اشاره به شرایط ویژه استان خوزستان به لحاظ فرهنگی و اقتصادی، گفت: خوزستان به لحاظ جغرافیایی، سیاسی، موقعیت مرزی و منافعی که برای اقتصاد ملی دارد، سبب طمع ورزی بیش از حد دشمن برای فعالیت های امنیتی و ضد فرهنگی در این استان می شود؛ از این رو با نگاه دقیق و برنامه ریزی جدی، مانع دستیابی دشمن به خواسته های خود در خوزستان شویم.

معاون استاندار خوزستان به بیان تبلیغات منفی فرقه های انحرافی در استان خوزستان پرداخت و تصریح کرد:فعالیت های گسترده دشمن برای تزلزل در اعتقادات و ایمان مردم و ایجاد شکاف عمیق فکری و اجتماعی در جامعه، همه ما را ملزم به حضور موثرتر در عرصه فرهنگی، برای خنثی سازی نقشه های شوم دشمن می کند.

وی استفاده از ظرفیت های موجود در استان جهت دستیابی به اهداف فرهنگی را ضروری خواند و گفت: باید با تدوین برنامه ای جامع و مستمر و همچنین استفاده از ظرفیت های اجتماعی استان خوزستان، به اثر بخشی مطلوبی در جامعه برسیم و اقدامات دشمن در عرصه تهاجم فرهنگی از بین بریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha