دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
کد خبر: 356783
۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
 شیخ عمر الیحیاوی شیخ مسجد اعظم الزیتونه

حوزه/ شیخ عمر الیحیاوی شیخ مسجد اعظم الزیتونه تاکید کرد از سنگینی بار این مسئولیت به خوبی آگاه است و بر این باور است که مشیخه با مشکلاتی از سوی وزارت امور دینی دست به گریبان هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه جلسه اضطراری جمعیت القرآنیه مشیخه مسجد الزیتونه تونس و شاخه های مختلف آن به ریاست شیخ فوزی بن تیشه و با حضور ائمه 17 شاخه الزیتونه از استان های مختلف برگزار شد.

در این نشست اضطراری پس از قرائت گزارش های مالی و ادبی شیخ عمر الیحیاوی به عنوان شیخ الزیتونه و شیخ علی العوینی به عنوان معاون اول و شیخ محمد الخریجی به عنوان معاون دوم وی به مدت سه سال انتخاب شدند.

شیخ عمر الیحیاوی شیخ مسجد اعظم الزیتونه در این نشست تاکید کرد از سنگینی بار این مسئولیت به خوبی آگاه است و بر این باور است که مشیخه با مشکلاتی از سوی وزارت امور دینی دست به گریبان هستند.

وی افزود: مشیخه الزیتونه دست همکاری خود را به سوی تمام مسئولان به ویژه رئیس جمهور و نخست وزیر و مجلس نمایندگان دراز می کند و ما تاکید می کنیم که مشیخه بر این باورند که ماموریت آنها در جهت منافع تونس و جوانان تونس است و ویژه گروه خاصی نیست.

الیحیاوی در مورد برکناری تعدادی از ائمه جماعت توسط وزارت امور دینی گفت: این تصمیم ها عجولانه است و به سود مشیخه نیست و ما خواستار تامل بیشتر در تصمیم گیری ها و مجازات ها هستیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha