چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
حجت الاسلام  صمد ناصری تبریز

حوزه/ طلبه بصیری که نیاز جامعه را بشناسد و نسبت به هدایت افراد جامعه اقدامات اساسی انجام دهد، نیاز امروز جامعه اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین صمد ناصری، پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید مدارس علمیه تبریز، گفت: علم آموزی اگر موجب تقرب به خداوند متعال شود ارزشمند است و اگر همراه با تقوا نباشد ضررش بیشتر از نفعش خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) تبریز افزود: امسال بیش  150نفر از متقاضیان تحصیل در علوم دینی جذب مدرسه حضرت ولیعصر(عج) تبریز شده اند و ان شاء الله تا سال آینده مجهز به علوم حوزوی خواهند شد.

وی ادامه داد: طلاب نباید اسیر مباحث حاشیه ای شوند، باید با جدیت تمام دروس حوزوی را یاد بگیرند تا در آینده تبدیل به یک عالم شوند تا آموزه های اسلامی را در بین مردم تبیین نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین ناصری با تاکید بر اهمیت پژوهش در علوم اسلامی، گفت: پژوهش یک امر بسیار ضروری است که مورد کم توجهی قرار گرفته است.

مدرسه حضرت ولیعصر(عج) تبریز افزود: ضروری است تا طلاب محترم در تمامی کلاس های آموزشی شرکت کنند تا از علم آموزی غافل نشوند.

وی با تاکید بر اهمیت بصیرت و ولایتمداری، گفت: طلبه بصیری که نیاز جامعه را بشناسد و نسبت به هدایت افراد جامعه اقدامات اساسی انجام دهد، نیاز امروز جامعه اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) تبریز گفت: طلاب علوم دینی باید مجهز به علم و تقوا شوند تا به شبهات جامعه پاسخ دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha