پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
جلسه مراسم غدیر در یزد

حوزه/ گردهمایی بزرگ علما، روحانیون و طلاب یزد در قالب کاروان بیعت به مناسبت عید غدیر خم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از یزد دومین جلسه هماهنگی گردهمایی بزرگ علما، روحانیون و طلاب یزد در قالب کاروان بیعت به مناسبت عید غدیر خم ، صبح امروز، در مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد کاروان شادی با جلوداری طلاب، روحانیون، و علما و همراهی دیگر مردم دارالعباده یزد از مدرسه مصلی واقع در خیابان قیام با خواندن سرود دسته جمعی در رسای فضایل امیرالمونین(ع) آغاز و به حرم امام زاده جعفر یزد ختم خواهد شود.

زمان برگزاری این گردهمایی که در قالب کاروان شادی تجلی خواهد یافت، بعد از هماهنگی با علمای شهر یا در روز پنجشنبه 9 مهرماه ساعت 9 تا 11 و یا این که در روز عید غدیرخم یعنی جمعه 10 مهرماه از ساعت 10 تا 12 برگزار شود.

براساس برنامه ریزی های صورت گرفته علاوه بر سخنرانی کوتاه در امامزاده سید جعفر(ع)، در کنار ضریح مطهر، خطبه خوانی غدیر و جشن عمامه گذاری چند تن از طلاب هم برگزار شود.

در این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد، مسئولان حوزه استان، مدیر بنیاد فرهنگی امامت شعبه مرکز کشور، مدیر امامزاده جعفر(ع) یزد، مدیر باشگاه خبرنگاران صدا و سیما و مسئول دفتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی حضور داشتند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha