چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسالم سید لطف الله حیات الغیب - مدرسه کمالیه خرم آباد

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: توسعه فضاهای آموزشی و علمی در مناطق محروم علاوه بر رضایت پروردگار، زمینه رشد علمی افراد نخبه را برای خدمت به ایران اسلامی نیز فراهم می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام حیات الغیب، امروز در مراسم افتتاح مدارس بنیاد برکت در مناطق محروم، با اشاره به این که در قرآن به صراحت در خصوص فعالیت های انفاقی سفارش شده است، بیان داشت: خداوند در آیه ۹۲سوره آل عمران می فرماید "هرگز به نیکوکاری دست نخواهید یافت مگر از آنچه دوست دارید بخشش و انفاق کنید"، این آیه شرط نیکوکاری را انفاق بشمرده است.

مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به این که اخلاص نیز شرط اساسی برای پذیرش نیکوکاری و انفاق است، خاطر نشان کرد: انفاق سبب رضایت پروردگار، گرفتن دست محرومان و نیازمندان و همچنین آرامش روحی انسان خواهد شد.

وی با تاکید بر این که اکثر افراد موفق جامعه در خانواده هایی که از لحاظ مالی ضعیف بوده اند، پرورش یافته اند، افزود: توسعه فضاهای آموزشی و علمی در مناطق محروم علاوه بر رضایت پروردگار، زمینه رشد علمی افراد نخبه را برای خدمت به ایران اسلامی نیز فراهم می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان در پایان گفت: بنیاد برکت با انجام فعالیت های عمرانی، گام های مهمی در رفع محرومیت زدایی از مناطق کشور برداشته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha