پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
حجت الاسلام سید محمد فخری

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: هوشیاری و بصیرت افزایی مردم و قشر جوانان مانع از ورود و رخنه خرافه گرایی و بدعت ها در برنامه های دینی و مذهبی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد فخری، امروز در همایش استانی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی، در سالن آمفی تئاتر شرکت مخابرات آذربایجان غربی، اظهارداشت: برگزاری جلسات هدفمند همزمان با آغاز برنامه های ستاد شئون فرهنگی تلاش می‌شود در راستای جلوگیری از ورود بدعت ها و خرافه گری ها در مراسم‌های دینی و مذهبی، حرکت سازنده و فعالی داشته باشیم.

وی افزود: جلسات شئون فرهنگی اثرات ثمر بخشی در رابطه با مسائل فرهنگی دارد، به گونه ای که هرساله شاهد منظم شدن مراسمات و برنامه های فرهنگی در مناسبت های مختلف هستیم، چراکه اجرای منسجم و هماهنگ مانع از تداخل برنامه ها و اجرای با شکوه و با عظمت برنامه دینی می شود و نتیجه آن بهبود بخشی به خروجی برنامه های دینی و مذهبی در ایام فاطمیه، شب های قدر و محرم و صفر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در جلسه ستاد شئون تلاش می‌شود تا جوانان با مسائل اعتقادی و ارزشی آشنا شده و علم اخلاق که یک علم ارزشمند است، مورد عنایت بیش از پیش قرار بگیرد و به احکام شرعی توجه ویژه‌ای شود، چراکه هوشیاری و آگاه بخشی در اذهان به خصوص قشر جوان مانع از ورود بدعت ها در دین مبین اسلام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین فخری  در پایان با اشاره به اهمیت مسئادل ارزشی و اعتقادی در اجرای باشکوهتر برنامه های مذهبی، بیان داشت: ستاد شئون بایستی به مسئله اصول اعتقادی و توحید، معاد، عدل، نبوت و امامت توجه ویژه کند و در جهت آشناسازی جوانان در جامعه اسلامی با اهل بیت(ع) تلاش کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha