چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ |۱۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 19, 2024
آیت الله بشیر النجفی

حوزه/ آیت الله نجفی در دیدار با وزیر دفاع عراق گفت: نباید منتظر کمک دیگران بنشینیم و از آمریکا نیز توقع کمک نداشته باشیم، زیرا توقع کمک داشتن موجب ذلت و خواری می شود .

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»خالد العبیدی وزیر دفاع عراق به همراه شماری از فرماندهان ارتش عراق با آیت الله بشیر النجفی دیدار کردند.

آیت الله نجفی در این دیدار از جنایت های اخیر داشع در حق خانواده های موصل و ریخته شدن خون مردم بی گناه اظهار تاسف کردند و گفتند: غیرت مردم عراق مشهور است و من نیز از شما می خواهم با گفتار و رفتار خود نسبت به عراق غیور باشید.

ایشان تاکید کردند نیروهای مسلح عراق فقط باید به عراق وابسته باشند و عراق برای ما و شما از جان نیز عزیزتر باشد و با دشمنان عراق سازش نکنیم.

آیت الله نجفی در بخش دیگر از سخنان خود تاکید کردند باید با تمام قدرت با دشمنان عراق برخورد شود و همه ما بدون استثناء در این زمینه وظیفه داریم و نباید منتظر کمک دیگران بنشینیم و از آمریکا نیز توقع کمک نداشته باشیم، زیرا توقع کمک داشتن موجب ذلت و خواری می شود و ما از شما انتظار داریم قدرتمند و سرسخت باشید و بدانید مرجعیت نیز در این راه با شما همراه است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha