چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
ناصری مدیر مدرسه حضرت ولی عصر(عج) تبریز

حوزه/ بصرت افزایی در جامعه با توجه به تهاجمات گسترده فرهنگی که از طرف دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب صورت می گیرد یکی از ضرورت های تبلیغی طلاب است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین صمد ناصری، پیش از ظهر امروز در مراسم عمامه گذاری طلاب آذربایجان شرقی که در دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد با تبریک عید سعید غدیر، گفت: این عید بزرگ هدیه و عنایتی ویژه از طرف خداوند متعال به تمام جهان است.

وی، افزود: عید غدیر به عنوان بزرگ ترین عید شیعیان جهان بوده و محور وحدت در بین تمام مسلمانان جهان است چرا امروز کسی به امامت جهان اسلام منصوب شده است که والاترین، کامل ترین و عالمترین فرد بعد از رسول گرامی اسلام(ص) است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج)، افزود: امروز 40 تن از سربازان حضرت ولی عصر(عج) از میان پایه های 5 تا 9 با تشرف به لباس مقدس روحانیت، فعالیت های تبلیغی خود را رسما آغاز خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ناصری تصریح کرد: طلاب باید در کنار تحصیل علوم حوزوی، مباحثه را جدی بگیرند، چرا که مباحثه موجب پخته شدن و تثبیت دروس می شود.

وی ادامه داد: بصرت افزایی در جامعه با توجه به تهاجمات گسترده فرهنگی که از طرف دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب صورت می گیرد، یکی از ضرورت های تبلیغی طلاب است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) در خاتمه گفت: طلاب باید با مجهز شدن به علم و تقوا در صدد تبیین ارزش های اسلامی در جامعه باشند و به شبهاتی که از طرف دشمن در جامعه سمپاشی می شود، پاسخ دهند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha