یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر از وظایف ذاتی پلیس و نیروهای انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ظهر امروز در بیست و یکمین همایش یکروزه کلانتری های استان با بیان این مطلب گفت: پلیس موظف است با اقتدار به منکرات تذکر داده و از هر گونه هرج و مرج و مظاهر بی نظمی و فساد در جامعه جلوگیری کند.

وی با اشاره به این که نیروهای خدوم انتظامی با تلاش شبانه روزی خود امنیت و آسایش را برای مردم فراهم می کنند افزود: امروز نه تنها پلیس، بلکه مردم و مسئولان نیز باید با هر گونه اخلال افراد در نظم و کارکرد جامعه برخورد نمایند.

امام جمعه خرم آباد با بیان این که پلیس سرمایه معنوی و امنیتی هر جامعه است، تصریح کرد: پلیس و مسئولان حافظ دینداری و امنیت نوامیس مردمی هستند و در این زمینه مردم باید قدردان زحمات آنان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی امر به معروف و نهی از منکر را جزء وظایف ذاتی پلیس برشمرد و خاطر نشان کرد: پلیس با هر گونه فرهنگ بیگانه از جمله بدحجابی مبارزه نموده و با افرادی که نظم و هنجار اجتماعی را بر هم زنند، برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به این که امروز دشمنان با انواع بدحجابی و بی عفتی سعی می کنند استحکام بنیان خانواده را خدشه دار نمایند یادآور شد: امروز همه وظیفه داریم با امر به معروف و نهی از منکر و جلوگیری از مظاهر فساد، با جنگ نرم دشمن مقابله کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امنیت و سلامتی را دو نعمت بزرگ برای انسان برشمرد و اظهار داشت: بنا بر روایات رسیده پیامبر گرامی اسلام(ص) نیز اختلافات و تفرقه های سیاسی،اجتماعی،ظلم و ستم،تجاوز و تعدی به حقوق دیگران و ناسپاسی را جزء بزرگترین تهدیدات امنیت در جوامع دانسته اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه امنیت امروز جامعه، مرهون خون شهدا، و دلاور مردی پاسداران زحمت کش این مرزوبوم است گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز از پلیس به عنوان مجاهدان در راه خدا یاد کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha