سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
علی اسلامی - خبرگان رهبری

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: بی شک دامنه تاثیرگذاری نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غربی در آینده نزدیک توسعه قابل ملاحظه ای خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در همین روزهای اخیر که از صدور نامه دوم رهبر معظم انقلاب گذشته ما شاهدیم که با وجود سانسور و بی تفاوتی بسیاری از رسانه های غربی و آمریکایی اما این نامه در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشته است.

وی افزود: واقعیت آن است که جوان غربی امروز بیش از هر زمان دیگری تشنه و شیفته دریافت چنین پیام های نورانی است ؛ آن هم با ادبیاتی مهربانانه همچون یک پدر که مقام معظم رهبری نسل جوان غربی را مورد خطاب حکیمانه و دلسوزانه خویش قرار داده اند.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: بی شک جای خالی چنین نامه ای در جامعه غربی و در بین جوانان آنها احساس می شد چه آن که نسل جوان آن ها منتظر است که جدای از دروغ هایی که سردمداران آن ها می زنند حرف های الهی و آسمانی را بشنود و با حقایق بیشتر و بهتر آشنا شود.

وی همچنین گفت: بی شک رهبر فرزانه انقلاب با تنظیم و صدور این نامه تاریخی هدف والایی را دنبال می کنند و به یقین حرف هایی که از دل برآید لاجرم بر دل ها و قلوب انسان ها خواهد نشست و اثرش را خواهد گذاشت.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha