چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام حسین متوسل

حوزه/ رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان از تشکیل کمیسیون های شش گانه با حضور دانشجویان و طلاب با هدف تحکیم هر چه بیشتر وحدت حوزه و دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام حسین متوسل در نشست هماهنگی و برنامه ریزی سالروز وحدت حوزه و دانشگاه در نشست رئیس و معاونان حوزه علمیه استان یزد اظهار داشت: طبق برنامه ریزی جلسات قبلی که با همکاری بین مدیریت حوزه علمیه خواهران و نهاد رهبری صورت گرفته بود، در راستای افزایش وحدت بین حوزه و دانشگاه در طول این مدت کمیسیون هایی با حضور فعال طلاب و دانشجویان با شش موضوع  «شبهات ولایت فقیه»، «استکبارستیزی»، «تشیع لندنی»، «موسیقی»، «باستان گرایی» و «اقتصاد مقاومتی» تشکیل شده است و خوشبختانه طلاب و دانشجویان نیز استقبال خوبی از جلسات کمیسیون های شش گانه دارند.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام محمد کارگرشورکی مدیر حوزه  علمیه خواهران استان در خصوص زمان برگزاری بزرگداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه نکاتی را بیان کرد.

وی موضوعاتی در خصوص برنامه های روز همایش، دعوت از مسئولین استان، اساتید، طلاب، دانشجویان و مدعوین، هماهنگی های لازم با حوزه علمیه برادران، مکان برگزاری همایش، نحوه ایاب و ذهاب طلاب خواهر، پوشش خبری این نشست یادآور شد.

در این نشست سایر اعضای جلسه در خصوص آخرین برنامه ریزی های انجام شده در مورد برگزاری هرچه باشکوهتر سالروز وحدت حوزه و دانشگاه مطالبی را بیان کردند.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha