یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
مکارم  دیدار نهاوندیان

حوزه/ ایجاد امنیت اقتصادی و سیاسی در کشور باعث می شود که بخش خصوصی و مردم در عرصه اقتصاد فعال شده و رونق اقتصادی را رقم بزنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله مکارم شیرازی امروز جمعه در دیدار رئیس دفتر رئیس جمهوری با تقدیر از تلاش های دولت در مسیر رشد و شکوفایی کشور گفتند: ایجاد امنیت اقتصادی و سیاسی در کشور باعث می شود که بخش خصوصی و مردم در عرصه اقتصاد فعال شده و رونق اقتصادی را رقم بزنند.

ایشان در ادامه تلاش برای یکپارچه سازی جهان اسلام را مورد توجه قرار داده و برای تقویت وحدت و انسجام مسلمانان تاکید کردند.

در ادامه  دکتر محمد نهاوندیان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات دولت در عرصه های مختلف، لغو یکپارچه تحریم ها و بسته شدن پرونده پی ام دی را از دستاوردهای مهم دولت برشمرد و افزود: امروز شیطنت ها و فتنه انگیزی هایی در مسیر اجرای برجام از سوی دشمنان انجام می شود که دولت و مسوولان کشور با هوشیاری کامل اجازه نمی دهند تاثیری در این مسیر داشته باشد.

رئیس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه همه باید در کشور دستاوردهای ملی را حفظ و حراست کنند، گفت: وظیفه دولت برداشتن موانع از مسیر اقتصاد کشور بود و امروز در فضای بوجود آمده پس از توافق بخش خصوصی و فعالان اقتصادی باید برای سرمایه گذاری و اشتغال زایی در کشور تشویق و ترغیب شوند تا بتوانیم به رشد و پیشرفت مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان نقش آفرین اصلی در صحنه مبارزه با تروریسم و افراطی گری مطرح است، خاطرنشان کرد: باید از این فضای سیاسی بوجود آمده برای ترسیم چهره راستین ایران در افکار عمومی جهان و مقابله با اسلام هراسی استفاده درست فرهنگی کرده و اسلام رحمت و رحمانیت را به جهان معرفی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha