سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد

حجت الاسلام والمسلمین ترابی گفت: نامزدهای انتخاباتی باید از تخریب و توهین به رقبا خودداری کرده و تلاش کنند تا در چارچوب قانون و به دور از هیاهو و جنجال، برنامه های خود را ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، ظهر امروز در نشستی با نامزدهای انتخاباتی، اعضای هیئت های اجرایی و نظارت و شورای تامین شهرستان بروجرد، رعایت اخلاق انتخاباتی را شرط برگزاری انتخابات سالم و قانونمند دانست، گفت:برای برگزاری انتخابات و رقابت سالم و هدفمند باید علاوه بر کاندیداها، عوامل اجرایی و نظارت نیز تمام همت خود را برای برگزاری منسجم و منظم انتخابات به کار گیرند.

وی با تاکید بر این که دست اندرکاران انتخابات باید امانتدار رای مردم  باشند، افزود: نامزدهای انتخاباتی نیز باید از تخریب و توهین به رقبا خودداری کرده و تلاش کنند تا در چارچوب قانون و به دور از هیاهو و جنجال، برنامه های خود را ارائه دهند.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه کاندیداهای انتخاباتی باید هواداران خود را به مسائل حاشیه ای وارد نکنند، تصریح کرد:نامزدهای انتخاباتی با تبلیغ در فضای مجازی هم نباید به توهین و تخریب رقبای خود بپردازند، بلکه تلاش کنند تا در این فضا به دور از شایعه  پراکنی، توانمندی های خود را برای مردم بیان نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی، نظام جمهوری اسلامی را مردم سالارترین نظام سیاسی دنیا بخواند و خاطرنشان کرد: نظام های سیاسی دنیا بر خلاف ادعاهاییشان، به اندازه جمهوری اسلامی به حضور و مشارکت مردم در تمام عرصه ها بها نمی دهند.

وی در پایان با اشاره به اینکه دشمن در فتنه ۸۸ هم با بهانه تقلب در انتخابات، به دنبال خدشه دار کردن نظام بود، افزود: مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی با مشارکت حداکثری خود توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha