چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: تعطیلات نوروزی نباید باعث کاسته شدن از اهمیت و عظمت ۱۲ فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که روز دوازدهم فروردین ماه به عنوان روز جمهوری اسلامی یکی از روزهای بسیار مهم ملی و انقلابی ماست، اظهار داشت: در این روز به تعبیر زیبای امام راحل به جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد رای داده شد و بالاترین نصاب ممکن در رای گیری مردم حاصل شد.

وی افزود: از این رو دوازدهم فروردین سال 58 روز بزرگی است که در تاریخ ملت و کشور و انقلاب ما یک نقطه عطف به شمار می رود.

منتخب مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: با این حال به دلایلی از جمله واقع شدن این روز مهم و ملی در ایام تعطیلات نوروزی باعث کم توجهی به اهمیت و عظمت آن شده است.

وی افزود: واقعیت آن است که در این ایام تقریباً کشور نیمه فعال است و ملت عزیز ما مشغول گذراندن روزهای تعطیلات و مسافرت هستند.

این استاد حوزه تاکید کرد: در این میان رسالت اصلی را در این شرایط، رسانه ملی یعنی صدا و سیما برعهده دارد که با برنامه های ویژه عظمت و ماندگاری و اهمیت تاریخی این روز انقلابی را به خوبی نشان دهد و از کمرنگ شدن و یا کم اهمیت تلقی شدن این روز بزرگ انقلابی جلوگیری به عمل آورد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha