یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
کد خبر: 377550
۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برنامه های هفته عقیدتی و مراسم بزرگداشت شهید مطهری در قم را تشریح کرد.

 به گزارش خبر گزاری «حوزه»،حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری صبح امروز در نشست خبری که با موضوع گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری وهفته عقیدتی سیاسی  برگزارشد به  مهمترین برنامه های این ایام  اشاره کرد و  گفت : سپاه به لحاظ اینکه سهمی در آموزش پاسدارن و معلمان بسیجی دارد، جایگاه  ویژه ای برای گرامیداشت این دارد.    

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام  علی بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه استاد شهید مطهری فردی روحانی و فرهیخته و متفکر اندیشمند در جامعه اسلامی بوده افزود: جامعه نمی تواند از کنار شخصیت بزرگی  چون استاد شهید و خدماتی که به جامعه کرده  به راحتی بگذرد.

وی بیان داشت : همه وظیفه دارند تا جای که امکان دارد برای ترویج اندیشه استاد شهید تلاش کنند و مردم را با تفکرات  آن عالم شهید آشنا نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین  اکبری اظهار داشت:  دیدار با مراجع و استفاده از رهمنودهای این بزرگواران،  استفاده از سخنان آیت الله مصباح یزدی در روز شنبه در سپاه امام علی بن ابی طالب، حضور در مرقد استاد شهید مطهری  و تجلیل از مقام شهید در حرم مطهر در11 صبح روز یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم، استفاده برگزاری جلسات سخنرانی با حضور ححج اسلام والمسلمین کعبی، ذوالنوری و تویسرکانی در شبهای 12، 13 و 14 اردیبهشت در مسجد حضرت زینب (س) در پردیسان در تجلیل از جایگاه شهید و مدافعان حرم از جمله این برنامه های هفته عقیدتی در  سپاه  قم است.

 نمانیده ولی فقیه در سپاه امام  علی بن ابی طالب بیان داشت: تجلیل از کارکنان و نیروهای عقیدتی در سپاه و اجرای برنامه در نواحی متعدد پایگاه بسیج  نیز از دیگر برنامه ها خواهد بود. 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha