یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام رحمت الله اروجی مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان

حوزه/رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: امروز باید مبلغان با معرفی بی پیرایه و جامع، امتیازات مکتب اهل بیت(ع) را تبیین کرده، پاسخگوی شبهات اعتقادی و فرهنگی جبهه باطل باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از اصفهان، حجت الاسلام رحمت الله اروجی، امروز در نشست خبری  به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلغات اسلامی و  روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که همیشه در طول تاریخ تحول آفرین بوده مسئله تبلیغات است،  بطوریکه تبلیغ به معنای رساندن یک موضوع ابلاغ شده تحت عنوان ایدئولوژی همیشه مورد توجه بشریت بوده است.

رئیس سازمان تبلغیات اسلامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: از جمله رسالت های مهم مبلغین این است که در یک نظام فرهنگی با تکیه بر بایسته های یک فرهنگ مطلوب متعالی در راستای حقانیت جبهه حق گام برداشته و به معرفی ظرفیت های مطلوب فرهنگ اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه رسالت دوم فرهنگ الهی تشکیل جبهه تدافعی در مقابل هجمه های تبلیغی جبهه باطل است.

، ادامه داد:  با گذشت  بیش از ربع قرن از پیروزی انقلاب اسلامی، جبهه باطل سعی کرده است با توطئه های متعدد در راستای ترور شخصیت نظام جمهوری اسلامی اقدام کند  و اکنون جنگ تبلیغاتی علیه اسلام و انقلاب در جهان در نقطه اوج خود قرار دارد که بر متولیان امر فرض است نسبت به امر تبلیغات دینی تحت هر شرایطی اهتمام ورزند

وی افزود: تبلیغات مسمومی که در عرصه فرهنگ با آن مواجهه هستیم در حقیقت ریزگردهای مزاحم تنفس جامعه می باشند که با غلظت های متعدد به سمت جوامع اسلامی پخش می شوند،  بنابراین رسالت مبلیغین دینی مقابله همه جانبه با این فضای مسموم است.

وی تاکید کرد: امرزو باید مبلغان با معرفی بی پیرایه و جامع، امتیازات مکتب اهل بیت(ع) را تبیین کرده و  پاسخگوی شبهات اعتقادی و فرهنگی جبهه باطل باشند.

حجت الاسلام اروجی در ادامه خاطرنشان کرد:  در حال حاضر بیش از 5 هزار مسجد در سطح استان اصفهان وجود دارد که 4 هزار امام جماعت بومی و همچنین هزار مبلغ دینی تحت قالب طرح هجرت، در آنها فعالیت می کنند.

رئیس سازمان تبلغیات اسلامی استان اصفهان بیان کرد: هم چنین هم اکنون 158 روحانی در قالب مبلغین طرح هجرت و روحانیون مستقر در مناطق محروم اصفهان مشغول فعالیت هستند.

313/38

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha