یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 21, 2024
دیدار رئیس رسانه ملی با مراجع

حوزه/ توجه بيشتر به حوزه علميه و علما، تا کید بر تقویت شبکه های اجتماعی ملی، توجه به احكام اسلامي در برنامه ها و ترويج فرهنگ صحيح، تاکید بر تقویت شبكه هاي برون مرزي از جمله توصیه های امروز مراجع به رئیس رسانه ملی بود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آيت الله نوري همداني در دیدار رئیس رسانه ملی  وظيفه رسانه ملي را سنگين توصيف كردند و با اشاره به نقش اثر گذاري آن در حوزه فرهنگ توجه بيشتر به حوزه علميه و علما  كه در حوزه فرهنگ اثر گذارند خواستار شدند .

ايشان پاسخگويي به رسانه هاي معاند و برخي شبكه هاي ديگر را از وظايف مهم صدا و سيما برشمردند و گفتند: صدا و سيما بايد در اين زمينه با قدرت به ميدان بيايد چرا كه آنها هيچ گاه از دشمني شان با اسلام و ايران كوتاه نمي آيند.

حضرت آيت الله نوري همداني همچنين بر توجه ويژه صدا و سيما به حجاب در برنامه ها تاكيد كردند.

معظم له با  اشاره  به  دشمني عميق صهيونيست ها با ايران  و اسلام  بر ساخت  برنامه هايي  در جهت  پاسخگويي به آنها تاكيد نمودند.

تاکید بر تقویت شبکه های اجتماعی ملی

در ادامه این دیدار ها حضرت  آيت الله مكارم شيرازي هم اهميت كار اين سازمان را ياد آور شدند و گفتند: اخلاقيات از بهترين برنامه هايي است كه بايد مستقيم و غير مستقيم در برنامه هاي اين سازمان ديده شود.

این مرجع تقلید  همچنين برهماهنگي صدا و سيما و وزارت ارتباطات و فن آوري اطلاعات براي تقويت شبكه هاي اجتماعی تاكيد كردند .

صدا و سیما نسبت به اصلاح جامعه اهتمام بيشتر داشته باشد

حضرت آيت الله موسوي اردبيلي هم توجه به احكام اسلامي در برنامه ها و ترويج فرهنگ صحيح را خاطر نشان كردند و افزودند: صدا و سيما موجب اعتباراين مملكت است لذا بايد نسبت به اصلاح جامعه اهتمام بيشتر داشته باشد.

تاکید بر تقویت شبكه هاي برون مرزي

حضرت آيت الله صافي گلپايگاني در اين ديدار با تشكر از خدمات سازمان صدا و سيماكار اين رسانه را مهم ارزيابي كرد و گفتند: اين اهميت باعث مسوليت بيشتر اين رسانه مي شود.

ايشان تاكيد كردند برنامه هاي صدا و سيما بايد ديني و اسلامي باشد تا اثر گذاري آن بيشتر شود

حضرت آيت الله صافي گلپايگاني همچنين به كاري گيري افراد خوش سليقه در سازمان صدا و سيما و برنامه هاي مختلف  را مورد توجه قرار دادند.

معظم له  توجه به اخلاقيات را نيز در برنامه هاي مختلف مورد تأکید قرار دادند و گفتند: توجه به محرم و نامحرم و حجاب در برنامه ها موجب رضايت امام زمان(عج) خواهد شد.

ايشان همچنين بر اتقاي راديو معارف و پوشش سراسري آن در كشور تاكيد كرد.

حضرت آيت الله صافي گلپايگاني برنامه سازي براي مسلمانان و شيعيان ديگر كشور ها را در شبكه هاي برون مرزي مورد توجه قرار دادند  و افزودند: فعاليتهاي صدا وسيما بايد موجب عظمت كشور باشد.

تقدیر از برنامه های طنز صدا و سیما

علي عسكري همچنين با حجت الاسلام و المسلمين سعيدي توليت آستان مقدس حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله عليها و امام جمعه قم ديدار كرد.

حجت الاسلام  والمسلمین سعيدي در اين ديدار ضمن تبريك انتصاب آقاي علي عسكري بر رياست سازمان صدا و سيما تاكيد كرد كه همه برنامه هاي سياسي و اقتصادي و طنز  بايد فاخر و ارزشمند  باشد كه مدتي است كه اين امر ديده مي شود. 

وی بر توليد محتواي خدا پسندانه تاكيد كرد و گفت: همه توليدات بايد براي خدا و مصالح ديني باشد .

فعاليت بیش از 200 شبكه ماهواره اي عليه نظام جمهوري اسلامي

بر اساس اعلام  روابط عمومي مركز قم، دكتر علي عسكري در اين ديدارها ضمن بيان گزارش كاملي از فعاليت  هاي اين سازمان تصريح كرد: تلاش مي كنيم همه برنامه ها در راه ترويج دين و فرهنگ اسلامي و مطابق با منويات مقام معظم رهبري در جهت دين اخلاق و اميد و آگاهي بخشي باشد.

رئيس سازمان صدا و سيما با اشاره به فعاليت بیش از 200 شبكه ماهواره اي عليه نظام جمهوري اسلامي گفت: تلاش مي كنيم علاوه بر شبكه هاي برون مرزي و داخلي راديوهاي اينترنتي را نيز براي رساندن پيام انقلاب اسلامي راه اندازي می كنيم

دكتر علي عسكري توجه ويژه به اقتصاد مقاومتي و نشان دادن روحيه اميد و فعاليت را از ديگر برنامه هاي سازمان صدا و سيما دانست و از راه اندازي  شبكه ايران كالا براي معرفي رايگان توليدات داخلي  خبر داد.

علي عسكري همچنين با اشاره به وجود هشتاد هزار مسجد در كشور گفت: سازمان صدا و سيما تلاش مي كند اين مساجد فعال شوند چرا كه هر كدام از آنها كانون ترویج اسلام است و مي تواند نقش موثري در مقابل تهاجم فرهنگي دشمن داشته باشد.

رئيس سازمان صدا و سيما همچنين از ورود اين رسانه بر فضاي مجازي خبر داد و گفت: راه اندازي شبكه هاي IPTV از برنامه هاي صدا و سيماست.

وي همچنين از راه اندازی شبكه پيام رسان سروش در صدا و سيما خبر داد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha